Gå til innhold

Nyterns fornuftige E87 116i


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusentakk, maartn! Godt å vite at den faller i smak :) Enda en 1-serietråd å snoke i, kjempegreier :P

Lasta opp noen bilder, men jeg klarer ikke å bestemme meg for 3-4 så jeg slenger ut litt flere.. Kjipt at bilen rakk å bli møkkete, men sånn er det.

IMG_0201.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0218.jpg

IMG_0220.jpg

IMG_0223.jpg

IMG_0224.jpg

IMG_0231.jpg

IMG_0239.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D Tusentakk! Synes vi er på rett spor begge to om dagen :wink:

Har så lyst på blackline, spesielt etter at jeg fikk se bildene dine. Må dessverre prøve å dempe forfengeligheten foreløpig, M3 lca'er er den mest fornuftige upgraden når jeg finner noe annet enn møll i lommeboka :lol:

Siden r888'ene har en mye mykere gummiblanding er det veldig tydelig hvor dekket slites i sving, ytterst. Alle 4 dekkene har mørkere felter ytterst nå, dette etter vanlig gubbete kjøring. Blir spennende å se hvordan ca nøytral?! camber saboterer morroa på Vålerbanen til helga :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Hvis det blir tur til Våler... Tok for gitt at jeg kom meg inn i bilen med svære hjelmen jeg hadde liggende etter mopedtia, no such luck.

Derfor handla jeg denne i dag, billig heldigvis.

IMAG0727.jpg

Får bare satse på at jeg ikke backer ut nå :oops::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg backa ut... Vålerbanen er ganske langt unna og jeg må innse at 1-serien ikke hører hjemme på bane.

Neida!! :D

Hadde en kjempefin dag med bil, frue og gode venner! Ble medlem i NSK og greier, så nå har jeg ingen unnskyldninger lenger! Prøve å få med meg ihvertfall ett treff til ila sesongen :)

Bilen funka kjempefint, helt vanvittig hvor mye ett ordentlig understell og R888 gjør med morrofaktoren!

Fikk også sitte på i egen bil med en mer erfaren banesjaffis, gøy å få tilbakemeldinger og lære sporvalg.

nsk170612-71.jpg

nsk170612-70.jpg

IMG_4041.jpg

IMG_4027.jpg

IMG_4026.jpg

_DSC0350.jpg

Kanskje det kommer flere bilder fra andre deler av banen? snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er anbefalt!

Jeg hadde min første tur på bane noensinne på Våler den helga (hei Nytern), og det var sinnsykt artig. Men jeg skjønte fort at det gjelder å ha skikkelige dekk og kanskje litt stivere understell. Min E87 er helt standard med vanlige Nokian blue sommerdekk, og det ble mye pauser for å kjøle gummi og bremser:mrgreen:

Skrivi fra Tapatalk med en Zulu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg på bane, chrisnov! Du har jo faktisk en konkurransedyktig maskinist og :P

Hei, Gry! Takk for sist! Hadde samme problemet som deg i fjor mtp dekktemp, bremsene sliter jeg ikke med da bilen rettogslett ikke går veldig godt :)

Høydepunktet var egentlig å fighte litt med en annen 1-serie, håper vi kan få til en rematch etterhvert. Vært gøy om begge 2 rocka gateslicks og ok understell, følte jeg juksa litt nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...