ealoken Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 de felga var smuck on da må værra flink han som fiksa det haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 chrisnov: Bør funke det! Bare å handle R888 så er du i gang BMWLÆRLING: Etter x antall år med drømmer om banekjøring og "feil" bil måtte det bare skje, da var det tilfeldig at 116 ble offeret Utrolig gøy å kjøre på bane, det skumle er all Finn-surfinga dagen derpå.. Hovedsaklig 1-serie det går i, vært gøy med litt mer motor. Meen nei! Får rocke bilen jeg har, den har sjarm Minien din hadde forøvrig vært kjempemorsom å banekjøre tror jeg! ealoken: Ja, jeg har skills mtp felgvelging altså! Skills som i at jeg ringer deg og lar deg bestemme! Beste avgjørelsen jeg har gjort på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 bilen din er idiotsikker på bane nå.. forutsigbar som fy, bra grep og bra bremser, og absolutt null effekt Men standard stoler og r-dekk er litt failcombo, uansett motor.. var en smule ekkelt å ratte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Var ihvertfall utrolig gøy å sitte på, veldig kjekt med tilbakemeldinger og. Både jeg og fruen var utrolig støle etter banekjøringa, bedre stoler må nok prioriteres høyt nå. Problemet er å finne noen til en ok pris, de bør helst være litt ok å se på og. Tar gjerne imot tips! Litt kjipt å miste airbager i setene, men noe må vel ofres. Ellers har jeg brukt dagen i dag på å rubbe vekk endel småriper etter banekjøringa og turen til/fra på veier preget av veiarbeid og absolutt 0 planlegging/tilrettelegging for at ting skal gå ok for bilister mens arbeidet pågår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Var ihvertfall utrolig gøy å sitte på, veldig kjekt med tilbakemeldinger og. Både jeg og fruen var utrolig støle etter banekjøringa, bedre stoler må nok prioriteres høyt nå. Problemet er å finne noen til en ok pris, de bør helst være litt ok å se på og.Tar gjerne imot tips! Litt kjipt å miste airbager i setene, men noe må vel ofres. Ellers har jeg brukt dagen i dag på å rubbe vekk endel småriper etter banekjøringa og turen til/fra på veier preget av veiarbeid og absolutt 0 planlegging/tilrettelegging for at ting skal gå ok for bilister mens arbeidet pågår. Du kan jo finne deg et sett med M-stoler? Oppblåsbare sidestøtter, ganske dype, og du har lårstøtte. Jeg sitter støpt i mine i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Kan tro jeg har prøvd! Finner ingen der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 http://item.mobileweb.ebay.de/viewitem? ... 2348263398 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Kjapt søk i Polen på E87 M: http://moto.allegro.pl/bmw-e87-lift-m-p ... 73164.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 allegro ja, er polsk sjøl så den siden er nyttig for min del:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 http://www.blb.no/delebiler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 allegro ja, er polsk sjøl så den siden er nyttig for min del:P Da blir det gjerne mer leslig for din del Jeg må bruke Google Chrome m/automatisk oversetting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Første url: 2100 Euro er litt dyrt.. Da kjøper jeg MYE heller performancestoler Andre url: Polsk så ikke dumt ut, fin pris! Men, disse stolene gir vel like dårlig sidestøtte som de jeg allerede har? Så ikke veldig sportslige ut, er dette virkelig M-stoler? Brødrene London ja! Ser de har en bil inne med stoler og greier.. Sendte en forespørsel dit.. Takker for hjelpa folkens, tar gjerne imot flere tips Jeg har forøvrig putta folie på interiørlist i dag, hadde liggende og er så lei kjedelig sølvfarge.. MEN! Det ble noe harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Nei, vet du hva, det der er OVERHODET ikke noe M-sport stoler! Sånn går det når man leser teksten, men ikke ser på bilder .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Puh! Ble seriøst litt bekymra nå, da er det enda håp for M-sport stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Ser ut til at de stolene er noe jeg skal ta vare på gitt.. Her er Sverige: http://www.bildelsbasen.se/?link=list&g ... pc1=115&vc[0]=111101100&vcx=1520&pc[0]=115104110 Hva koster performance-stolene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå