Gå til innhold

Nyterns fornuftige E87 116i

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

chrisnov: Bør funke det! Bare å handle R888 så er du i gang :)

BMWLÆRLING: Etter x antall år med drømmer om banekjøring og "feil" bil måtte det bare skje, da var det tilfeldig at 116 ble offeret :P Utrolig gøy å kjøre på bane, det skumle er all Finn-surfinga dagen derpå.. Hovedsaklig 1-serie det går i, vært gøy med litt mer motor.

Meen nei! Får rocke bilen jeg har, den har sjarm :)

Minien din hadde forøvrig vært kjempemorsom å banekjøre tror jeg!

ealoken: Ja, jeg har skills mtp felgvelging altså! Skills som i at jeg ringer deg og lar deg bestemme! Beste avgjørelsen jeg har gjort på lenge :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ihvertfall utrolig gøy å sitte på, veldig kjekt med tilbakemeldinger og. Både jeg og fruen var utrolig støle etter banekjøringa, bedre stoler må nok prioriteres høyt nå. Problemet er å finne noen til en ok pris, de bør helst være litt ok å se på og.

Tar gjerne imot tips! Litt kjipt å miste airbager i setene, men noe må vel ofres.

Ellers har jeg brukt dagen i dag på å rubbe vekk endel småriper etter banekjøringa og turen til/fra på veier preget av veiarbeid og absolutt 0 planlegging/tilrettelegging for at ting skal gå ok for bilister mens arbeidet pågår. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ihvertfall utrolig gøy å sitte på, veldig kjekt med tilbakemeldinger og. Både jeg og fruen var utrolig støle etter banekjøringa, bedre stoler må nok prioriteres høyt nå. Problemet er å finne noen til en ok pris, de bør helst være litt ok å se på og.

Tar gjerne imot tips! Litt kjipt å miste airbager i setene, men noe må vel ofres.

Ellers har jeg brukt dagen i dag på å rubbe vekk endel småriper etter banekjøringa og turen til/fra på veier preget av veiarbeid og absolutt 0 planlegging/tilrettelegging for at ting skal gå ok for bilister mens arbeidet pågår. [-X

Du kan jo finne deg et sett med M-stoler? :-)

Oppblåsbare sidestøtter, ganske dype, og du har lårstøtte.

Jeg sitter støpt i mine i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første url: 2100 Euro er litt dyrt.. Da kjøper jeg MYE heller performancestoler :)

Andre url: Polsk så ikke dumt ut, fin pris! Men, disse stolene gir vel like dårlig sidestøtte som de jeg allerede har? Så ikke veldig sportslige ut, er dette virkelig M-stoler?

Brødrene London ja! Ser de har en bil inne med stoler og greier.. Sendte en forespørsel dit..

Takker for hjelpa folkens, tar gjerne imot flere tips :)

Jeg har forøvrig putta folie på interiørlist i dag, hadde liggende og er så lei kjedelig sølvfarge.. MEN!

Det ble noe harry.. :oops::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...