Nytern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Jeg kjører jo pimpa Lada, så det kan være at jeg er veldig harry.. Synes det ble stilig jeg! Fresht! Jeg tåler kjeft altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Smak og behag. Glad jeg har alulistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Blir nok lakk av disse eller nye lister om jeg finner en org utførelse jeg liker. Synes disse bilene er litt kjedelige interiørmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Synst folien blei stilig jeg.. (Og jeg har kanskje plass oppover til de stolene hos Brødrene London. Kjører for et firma som holder til i samme bygg.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Syns ikke det var helt i feil retning jeg! Minner litt om F30-interiøret. Likte veldig godt den røde listen de introduserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Blir nok lakk av disse eller nye lister om jeg finner en org utførelse jeg liker. Synes disse bilene er litt kjedelige interiørmessig. Ebay er en god venn som sender deg pakker for en krone eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Jaa, men dette er kosmetiske ting.. Kan ikke prioritere det mer enn f.eks stoler. Trives godt med folien nå, spesielt kult var det å se at F30 har noe lignende. Fargemessig i det minste! Ostnes: Interiøret var dessverre solgt, makan! Tusentakk for tilbudet ihvertfall, hadde hjulpet veldig kontra å sende slikt med posten. Får vel bare holde øyne og ører oppe fremover. aottesen: Snasent interiør, tipper enhver finner seg brukbart tilrette der Fant brukte Performancestoler for 30k kr, det er litt i meste laget synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Jeg synda og blåste en hel haug kroner på en kosmetisk upgrade i dag.. http://euroactiveparts.com/bmw-oem-e90- ... ing-light/ 100kr på ebay Har bare kjedelig lampe bak der fra før, ingen leselys og stemningslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Denne erstatter lyset som er midt (bak) i bilen right? Link til ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... 104wt_1026 Hvis den urlen funker enda da, virka som at selgeren hadde flere på lager.. Koblet så jeg fikk stemningslys i E39'en, hvis det ikke er plug and play her regner jeg med at det er like enkelt som det var der Er litt stas med disse lampene, blir litt mer eksklusivt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Du får legge ut bilde når du får det montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 fin bil må jeg si. digger fronten spesielt mye =) har du tenkt å bytte bak fangern også eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hvordan ser taklampa di ut i baksetet, orginalt? Min er sånn som den du linka til, men uten "plastdekslet" i forkant. Ett leselys til hver side, en orange LED på hver side for "stemningslys i mørket" og midtlampe for åpne dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hvordan ser taklampa di ut i baksetet, orginalt?Min er sånn som den du linka til, men uten "plastdekslet" i forkant. Ett leselys til hver side, en orange LED på hver side for "stemningslys i mørket" og midtlampe for åpne dører. Jeg lurer på om det ikke er fordi du har lyspakken. Uten lyspakke så tror jeg at du ikke får så veldig mye bak der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Som sagt, jeg har leselys til hver side, stemningslys, samt dørlys .. Det er altså lyspakken? Hvis ikke, så har man ingenting oppi der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå