Nytern Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Spylte av bilen og tok noen bilder, den har fått nye pærer i parklys og skiltlys. Synes det ble bra Måtte bare ha med dette siste bildet siden jeg synes bilen ser litt breial ut bakfra med sommerdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Pent. Du har ikke de orginale led skiltlysene jeg kunne få kjøpt. Var lang levering:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takktakk Små forandringer foreløpig, bare kjører og koser meg. Min hadde halogen i skiltlysene originalt. Kommer 1-serie med led skiltlys fra fabrikk? Isåfall er det litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ja, facelift har visst det. Kanskje bare de med xenon;) Får bare bestille da koster 300 for to eller noe så. Tråler nettet etter felger til min, klarer ikke bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Ahh, da lærte jeg noe i dag og Sikkert bare med xenon ja, disse har jo led baklamper og. Vet hvordan du har det, tråla nettet ei god stund før jeg fant felger selv! Har du noen i kikkerten? Problemet er jo å finne noe med mest mulig korrekt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 3er innpress holder vel? Rundt 40. Har lyst på perf. 313 i replica, men det finner jeg ikke. Bbs har også mye tøft synes ikke jeg finner noe hos gs heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Bare å holde utkikk etter felger med E46 innpress ja Da har jeg bestilt etpar dingser til. Har lenge irritert meg over litt hardt girskift og fant ut at man kan kjøpe "weighted" E46 M-girkule i skinn for å løse problemet. Denne kula er også kortere. Den originale i plast veier jo nada og er dessuten ganske lang. I denne tråden er det bilde av kula vs andre; http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=14000 Folk har tydeligvis gode erfaringer, så da var det verdt forsøket! Kjøpte også org håndbrekkshåndtak i perforert skinn for å matche. Mangler bare rattet nå! Delenr girkule: 25-11-7-896-886 Delenr håndbrekk: 34-40-8-036-495 Kom på rundt 1000lappen inkl frakt fra GS. Blir spennende å se om det er verdt penga Kunne også tenkt meg en annen stil på interiørlistene, ser det er fint lite utvalg i lister til 1-serie så det må evt bli foliering/lakkering. Hva vil lønne seg montro? Mht utseende, holdbarhet og pris mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Huff og huff! Da har senkespøkelset fått fatt i 1-serien og! AC Schnitzer fjører er på vei i posten.. Har lest masse om disse og folk er veldig fornøyde med kompromisset mellom komfort og sportslighet. Håper ihvertfall at det blir hakket mer kjørbart enn FK-greiene jeg hadde på E39'en. Har blitt litt merkesoss med denne 1-serien merker jeg Legger ved ett bilde av 1-serie med tilsvarende fjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Da er bilen litt nærmere bakken. Vurderte å gjøre camber pin modden før jeg leverte til firehjulskontroll, men da hadde jeg ikke fått camber innenfor lovlighetens grenser mtp visning av senk. Såå det kommer etterhvert.. M3 ARB er på vei i posten, det samme er skvettlapper?! av alle ting, clutch delay ventil og div kjedelige slitedeler/væsker. Drømmer også om felger, kan hende jeg skal være så sossete at jeg får tak i ett 17" sett til med gateslicks. Fint med forandring. OZ Allegerita? står høyt på ønskelista. Senk ble ihvertfall bra, fikk litt mer korrekt stuk! Bilder kommer når bil er ren. Tips til bilpleieprodukter mottas med glede, gjerne en slags pakkeløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Står riktignok ikke helt på flat mark, men en ser da at den har blitt lavere.. Oi, vask har den enda ikke fått.. Oh well! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Pris på de fjærene da?du kjører bare fjærer nå? Hva er denne moden du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Bare fjærer. Virker igrunn som ett ok kompromiss mellom komfort og sportslighet. Bilen setter seg bedre i svingene og føles generelt litt mer planta uten at komforten lider noe. Fjærer kosta ca 2200,- mener jeg å huske, kjøpte for kampanjepris hos GS. Nå koster de i overkant av 3000kr, ikke ille det heller. Er produsert av Eibach til ACS specs. Modden er igrunn veldig enkel, står forklart her http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f= ... 50&start=0 Skal gi -0.3 grader negativ camber ekstra, ikke mye men det skal visst gi en merkbar effekt. Synes ikke det er noe gøy å understyre Vet ikke om du vet det, men det meste av E90/92/93 M3 understellsdeler passer på 1-seriene våre. Gjør det litt rimeligere å oppgradere! Her har du litt lesestoff: http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=17&t=20946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå