Gå til innhold

Nyterns fornuftige E87 116i


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Blir bra dette da. Fin bil du har Nytern. Har selv bestilt skvettlapper, Black Line baklykter, Performance gearkule og senkesett til min 1'er nå, kommer vel denne uka. :-)

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra dette da. Fin bil du har Nytern. Har selv bestilt skvettlapper, Black Line baklykter, Performance gearkule og senkesett til min 1'er nå, kommer vel denne uka. :-)

Sent from my iPad using Tapatalk.

Tusentakk! :D

Må si jeg liker handlelista di, tipper 1-serien din liker den og :wink: Jammen, da fant jeg enda en tråd å snoke i! Gleder meg til å se handlelista montert på bilen din :D

Disse mørke baklyktene altså, har så lyst på sånne jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en haug på vei ganske snart, tar gjerne imot ønsker :wink:

Skal ihvertfall ha 4 sett der jeg blander så hver bil får 4 forskjellige farger. Det blir sprekt tror jeg :)

Karen jeg handler av kommer med nyheter hele tiden, brune i marblefinish ser virkelig classy ut :wink:

Har bare blå terninger her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god greie, Fish :wink: Sender pm når jeg har settene her.

Performancefanger på bilen, møkkete bilen.. Tenkte gi den en liten vask og ta litt bedre bilde® :)

20120606_174554.jpg

Veldig fornøyd med lokale lakksjappa, de var tålmodige og nøye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Tusentakk alle sammen!

Gøy å modifisere bil, spesielt når man kan dele det med andre!

bmwgreg: Hehe, skjønner at det ikke er helt lett å bestemme seg. Prisen på de forskjellige alternativene er kanskje den samme og?

ehrnst: Gleder meg til du begynner med 1-serien din, plutselig tar du av du og :P

HPVL: Felgene er CSL-replicaer fra GS bildeler, dessverre ute av sortimentet nå. Specs er: 18x8.5 ET40. Har du kikka på GS Raptor? De kommer i samme dim og har jo ca samme design. 8.5" ET40 foran og 9.5" ET46 bak hadde vært kanon på bilen din tror jeg :) Turte ikke å stjele bilde, men bla litt nedover her:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 7&start=60

så ser du Raptor på bil. Han har 9.5" foran og, det går ikke uten mye negativ camber :wink: Er forøvrig denne karen jeg handla fangeren av, veldig hyggelig fyr og en super handel.

Ostnes: Det høres ut som en avtale! Har som sagt bare blå inne nå, men kan sende deg en pm med èn gang jeg får settene jeg venter på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...