Teciero Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Noen som vet ca pris på frakt av motor fra Oslo og opp til Trondheim? Om det lønner seg å kjøre likevel, enn å sende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 vel å kjøre koster vel en halv / èn tank..å sende betyr jo at du må sende på en pall...og det blir vel nesten garantert dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Ja, det blir vel garantert dyrere vil jeg tro, men vet ikke hva det koster for en palle ca..? Går jo en del penger i både bensin og slikt ellers og så... Bor egentlig i Namsos, så blir jo 120 mil fort, for å hente motoren så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Ring rundt til de forskjellige fraktfirmaene. DHL, Arne Thorsen osv. Arne Thorsen er ganske billig når det gjelder å sende felger hvertfall. Event. spørre en lastebilsjåfør som kjører den ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Her er en priskalkulator: http://webapp.norlines.no/dev/pricecalc.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nor Cargo, Bring, Surnadal Transport, Br. Bakk.. Er også et forum der det snakkes en del om frakt, innenfor lastebil, men husker ikke hva det het. Tipper rundt en 1000lapp skulle være en normal pris. Greit nok å kjøre tur/retur på 1 tank eller 2, men bommer osv må man vel også regne med i en total kostnad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hør med Bring (tidl. Nor Cargo) og OnTime Logistics (tidl. Cargo Partner). Jeg har bare positive erfaringer med frakt igjennom disse aktørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Koster fort minst like mye å kjøre selv, hvis du ikke kjører en dieselgjerrig bil. Drøyt 100 mil totalt (12-15 timer), vinterføre, bompenger i hue og ræva, diverse stopp på bensinstasjon etc for å kjøpe seg mat og drikke, pissepauser og 2-3 dunker spyleveske og er du ekstra heldig blinke det sikkert i en eller annen boks langs veien. Tror jeg lett hadde bestilt meg frakt da ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå