doffa Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Takker folkens. flere bilder kommer senere i dag:)
doffa Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 da var egentlig det meste gjort ferdig så bilen er brukbar igjen..... denne bilen blir slik E30 var oppjålet da jeg var 18 år. ikke noe keskin hjul eller noe hjul fra 2000 tallet. her skal det gå i felger og oppsett fra 1990-1997. rett og slett en retro fra denne tiden... Har fått en kompis som driver på med reklame og dekor til og lage gull farget alpina striper til denne bilen, noe jeg tror blir knall bra på denne grønnfargen. taket etter fjerning av rust. penslet på med 3m kit innerskumiso på plass taktrekk lakkert sort:) strøkent bagasjeromet nå straks klart til å montere stoler nå Siste fin puss utvendig. joda rette nøkkel ringen
winchester Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Se der ja, ble bra. Hva lakket du taktrekket med? Har noe lakk liggende som de anbefalte på Bilxtra i Ålesund, men testet på en liten bit, og det var ikke noe bra. Han kompisen din i reklame-/dekorbransjen, tar han på seg andre jobber også? Skal prøve å få laget til noen striper å ha på bilen min også ser du.
doffa Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 hahaha... sååå fornøyd ohh jeessss:) se..... doffa smiiiiiila:)
doffa Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Se der ja, ble bra. Hva lakket du taktrekket med? Har noe lakk liggende som de anbefalte på Bilxtra i Ålesund, men testet på en liten bit, og det var ikke noe bra. Han kompisen din i reklame-/dekorbransjen, tar han på seg andre jobber også? Skal prøve å få laget til noen striper å ha på bilen min også ser du. ja han gjør det meste han. lakken jeg brukte er helt vanlig sort halvmatt. du ska få navnt på den i morra når jeg skal ned på lokalet igjen og skru ferdig bilen.
Orjan Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 ..... denne bilen blir slik E30 var oppjålet da jeg var 18 år. ikke noe keskin hjul eller noe hjul fra 2000 tallet. her skal det gå i felger og oppsett fra 1990-1997. rett og slett en retro fra denne tiden... Har fått en kompis som driver på med reklame og dekor til og lage gull farget alpina striper til denne bilen, noe jeg tror blir knall bra på denne grønnfargen. Jeg liker tankegangen
325ti Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Aam kjøpt bilen eller? Bli berre lekkert ditta!
M3 Yngve Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Fin bil og bra arbeid her. Men selv om du ønsker deg tilbake til sen 90 tals look, så burde du droppe de i hel sota baklysa vel ? Denne kler org lykter med orange blink osv, syns nå jeg da.
Orjan Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Denne kler org lykter med orange blink osv, syns nå jeg da. x2
doffa Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Fin bil og bra arbeid her. Men selv om du ønsker deg tilbake til sen 90 tals look, så burde du droppe de i hel sota baklysa vel ? Denne kler org lykter med orange blink osv, syns nå jeg da. joda denne ska få seg nye baklykter i org orange. og filmen på frontlykter skal vekk. lakkerte baklysa kun fordi dem var slike små sprekker i glasset, hadde ikke dem ikke hatt den skaden hadde jeg kun lagt på klar lakk og slipt dem ned å polert dem opp igjen. ny lykter er bestillt bak:) skal ha den så orginal som mulig.
ehrnst Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 da ser jeg bilen min ikke blir malachit grün, med gullstriper slik jeg hadde planlagt blir kjempe fin den bilen der tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå