bmw520 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Jepp, men hadde man skrevet 4 kanaler så hadde det også vært lettere å forstå men nok om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Jepp, men hadde man skrevet 4 kanaler så hadde det også vært lettere å forstå men nok om det. My mistake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Går nå greit for meg, håper bare det løser seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Skal si det fungerte med STPlus Vibroplast matter, brukte ca 1,5 matte i hver dør å nå er alle lyder borte så da har jeg 7 matter igjen så jeg skal bruke i bagasjerommet så tenker vi jeg kan guffe litt mer på subben uten å høres ut som en 18 åring i en Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Det er fint! Det fine med vibroplast er at det ikke bare fjerne skranglelyder og andre ulyder, som booming osv. Men det gjør ofte at man får litt mer bass Hvis du har sub baki, så kan det nok være greit å dempe hattehylle, da den ofte lager mye rare lyder. Sidevegger og gulv er heller ikke feil, husker C-stolpene mine flexa og lagde mye bråk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Testet litt utenfor bilen, er ørlite små vibrasjoner fra stålet i dørene, men nå gidder jeg ikke å rive dørsidene av igjen så jeg får se på det senere. I tilegg var det lyd fra passasjerdøren, når jeg tok i dørhandtaket så forsvant det, så det er de knottene dørhandtakene hviler mot, tips til å få vekk det? Utrolig hvor var man blir når man først har begynnt med støydemping, i tilegg må jeg vel få meg noe kvassere motor når jeg har flere kg ekstra med støydempings matter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Er aldri feil med større motor Var moro med 192hk i starten med min e34, men merkelig nok hadde jeg lyst på mer effekt ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Jeg går for MBquart og Digital design;) Har hatt noe av det tidligere og er på tur til å montere det i bilen min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Har kjøpt meg ny spiller nå, hvordan blir det med deling når jeg kan dele fra spilleren? Er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Kan jeg skru av Lpf og Hpf på forsterkeren og velge dette på spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Har kjøpt meg ny spiller nå, hvordan blir det med deling når jeg kan dele fra spilleren?Er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Kan jeg skru av Lpf og Hpf på forsterkeren og velge dette på spilleren? Denne der spilleren er ikkje beregna på aktiv deling. Du må ha delefilter til komponentsetta. Men ska du dele imellom sub og framhøgtalerene, kan du sikkert bruke delefiltrene i spilleren. (men eg ville og ha brukt delefiltrene på forsterkerene i tillegg) NB! Er ein gammel tråd, so eg har ikkje lest resten av tråden, so kanskje eg svarer på feil ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 'skjønner ikke hvorfor jeg skal ha delefilter når jeg har 3 utganger fra spilleren med 3 Rca kabler, alle kan justeres uavhengig hverandre. Skjønner det om jeg hadde hatt ett komponentsett på en utgang, men her har jeg 6.5" på en og 4" på en samt sub på egen forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 og hvor har du da diskanten? eller er 4" din en fulltone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Har kjøpt meg ny spiller nå, hvordan blir det med deling når jeg kan dele fra spilleren?Er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Kan jeg skru av Lpf og Hpf på forsterkeren og velge dette på spilleren? Her er svaret ja, det kan du. Men det er ikke noe jeg ville ha gjort. men alle må få gjøre på sin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 og hvor har du da diskanten? eller er 4" din en fulltone? Fulltone ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Har kjøpt meg ny spiller nå, hvordan blir det med deling når jeg kan dele fra spilleren?Er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Kan jeg skru av Lpf og Hpf på forsterkeren og velge dette på spilleren? Her er svaret ja, det kan du. Men det er ikke noe jeg ville ha gjort. men alle må få gjøre på sin måte. Hvordan ville du gjort det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå