Gå til innhold

Min 1979 323i


Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil!! Synes den passet utrolig bra uten noe styling foran. Og du må ikke finne på og borre hull i skjermene for å montere blinklys! Evt kan du jo skaffe sånne Biltema LED-striper til å montere på speilene (med teip, for EU-kontrollen). Håper du blir fornøyd med bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for gode tilbakemeldinger 8)

Selge alpina front? ;)

Nix - den skal beholdes :)

Gratulerer med å få bilen hjem. Det triste er at du kommer til å få mange lange stunder i garasjen uten å gjøre noe. Kanskje kose deg litt :wink:

Takk. Tenker det blir noen kose-timer i garasjen ja; bare pusse og stelle :)

Flott bil!! Synes den passet utrolig bra uten noe styling foran. Og du må ikke finne på og borre hull i skjermene for å montere blinklys!

Synes egentlig også at det er pent uten spoiler foran, men siden jeg er stor Alpina-fan, så blir den nok montert. Sideblinklys skal ikke monters - bilen blir registrert som "bevaringsverdig" og da er det ikke krav til sånt 8)

NYDELIG eksemplar, men du virker litt skuffet? Hva er minuset?

Det eneste minuset er at det ikke er tørr asfalt :lol: Når jeg sa "tilnærmet strøken" var nok det med en smule ironi - bilen er definitivt strøken med kun en og annen stripe i lakken, men bilen er jo tross alt 32 år gammel, og det ville være unaturlig hvis originallakken ikke hadde litt "patina". Må som sagt fikse håndbrekket, så må det ene eksospotta justeres opp litt sånn at det ser bra ut, og så skal jeg ta en runde på understellet å legge på litt rustbeskyttelse; bare kosejobber altså :)

Skal se om jeg får montert Alpina-rattet i løpet av de nærmeste dagene, så kommer det fler bilder :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...