Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Etter å ha solgt min gamle 2006 BMW Alpina D3, så har je importert meg en ny Alpina via Pettersen Autoimport. Fikk bilen levert forrige mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Gratulerer så mye! Flott at det kommer noen Alpina'er til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Grattis med gromBMW! Gleder meg til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 denne gleder jeg meg til å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Gratulerer med grom bil Er ikke den coupen fra pettersen? Var innom han for litt siden, og da sto det en ganske grom Alpina D3 coupe der mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Der ja! Ser jo helt fantastisk ut, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Der kom det bilder ja.... Fy F#¤% for en bil! Ta godt vare på den! Håper å få sett den iløpet av sommer`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Gratulerer med grom bil Er ikke den coupen fra pettersen? Var innom han for litt siden, og da sto det en ganske grom Alpina D3 coupe der mener jeg Jo det er den bilen, jeg fant den på nette siden jeg har vært på jakt etter en Alpna på lenge. Fant denne til slutt å han Pettersen importerte den til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Gratulerer med grom bil Er ikke den coupen fra pettersen? Var innom han for litt siden, og da sto det en ganske grom Alpina D3 coupe der mener jeg Jo det er den bilen, jeg fant den på nette siden jeg har vært på jakt etter en Alpna på lenge. Fant denne til slutt å han Pettersen importerte den til meg. Veldig tøff bil! Hva er videre planer med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hva er motor specs på denne kontra original? Fin fin bil, ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Frekt og spørre, men hva er prisen på noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Gratulerer med grom bil Er ikke den coupen fra pettersen? Var innom han for litt siden, og da sto det en ganske grom Alpina D3 coupe der mener jeg Jo det er den bilen, jeg fant den på nette siden jeg har vært på jakt etter en Alpna på lenge. Fant denne til slutt å han Pettersen importerte den til meg. Veldig tøff bil! Hva er videre planer med den? Takk for det,nei ingen planer. Er der noe jeg burde gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Den var pen ja! Personlig synes jeg at Alpina'er skal ha deko-set på; det er liksom noe av identiteten til Alpina Har du forresten 19" på sommerhjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå