BMWM Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Må vere du som sto parkert oppom shell stasjonen i ørsta på søndag da??Nydli bil:) måtte bort til den ett par ganger får å studere;) Stemmer det, jeg som står foran kassa På Rosabella Jobber der eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Må vere du som sto parkert oppom shell stasjonen i ørsta på søndag da??Nydli bil:) måtte bort til den ett par ganger får å studere;) Stemmer det, jeg som står foran kassa På Rosabella Jobber der eller?? Nei han bare drar dit på fritiden og stiller seg foran kassen å bare står der hele dagen for å "forvirre fienden".. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Hahaha! Jepp foran kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Da var deco-set på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 blir det tåpelig hvis jeg dropper alpina felgene, og skifter til andre merker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Det må være lov så lenge de ikke stammer fra GS-bildeler, for de selger så mange heslige felger om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg synes nå du burde beholde felgene. De er utrolig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg synes nå du burde beholde felgene. De er utrolig fine. Enig der. Skal mye til for å slå disse felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 ikke noe feil i det så lenge du ikke selger alpina-felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Så lenge det er noe skikkelig, som f.eks BBS kan det vell aldri skade med et lite sett felger vedsiden av Alpina felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg synes nå du burde beholde felgene. De er utrolig fine. Helt enig i dette jeg også Alpina Er Fiiint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg ville personlig foreslått enda større Alpina hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Er det bare meg som ikke har sansen for Alpina felger? Det er jo respekt å kjøre med det, men synes ikke de er noe kule akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Alpina felger er Stiiil men som sagt over her, så hadde ikke litt større alpina felger skadet men hadde dette vært min hadde jeg ikke satt på noe annet enn alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Behold alpina hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå