SweetBMW Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Slapp av. Nå tar vi helt av her igjen. Det er bare tonen som var feil, måten Smtrading uttrykte seg på. At det var en herjebil, så ting som var av sikkerhetsmessig hensikt ikke var i orden, det trigger ganske mange på forumet her, ink meg selv. Men altså, folk tar av uten grunn. Detta er ting som er lett å fikse, får man feil på EU, så SPØR mekanikeren hva som er greia, så lærer man, og kan fikse! Og du har tatt EU på Toyota sier du? Da antar jeg at detta ikke er en BMW eller hva? Isf, spør på Toyota forumet
SmTrading Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 hvordan er den og kjøre... hadde engang en eg måtte vri opp igjen...altså 0 selvoppretning. det var slitsomt. på den var det tannstangen.. ja, det er omtrent 0 selvoppretting, får prøve å bytte tannstanga da F... er du helt tett el? Og denne bilen skal du drive å slenge rundt med?? Det jo helt uforsvarlig (ikke selve slengingen) å kjøre med denne på denne måten nå. Jeg er nok selv en som mange mener kjører litt uforsvarlig på snø osv men du kan jo umulig ha kontroll med den bilen der. Kan jo umulig være gøy heller. Nei, få tinga på plass eller skrot dritten! hva var det du ikke fikk med deg denne gangen?
SmTrading Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 står ganske svart på hvitt at jeg ønsker å utbedre problemet her og lurer på muligheter og ting det KAN være! skjønner ikke hvorfor det skal bli så jævla mye oppstyr for at folk ikke leser alt, Minner meg om kjerringa ass ! trekker konklusjoner etter at de vet 20 % Er det noe annet enn tannstang som kan forårsake treghet i selvopprettingen, bortsett fra topplagrene, og feil på forstilling? Tenkte noe i retning av rattstamme, kryss i stammen o.l
Tom K Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 kan jo være treghet i kryss på rattstammen, prøv å smøre de opp med fett på sprayboks
pedro Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Rattakselxet vil gi klunkelyd hvis det er defekt. Vil heller ikke hindre selvoppretting. Dette sitter sansynlighvis i utslitt tannstang. Jekk opp bilen framme og sjekk om hjula er treige å dra. Siden du har sjekket topplagrene(hvordan) vil neste være å sjekke tannstangen. Det skal være en ganske ekstrem feilstilling på hjulene før den slutter å selvopprette. bytte av tannstang er jo easyfiks.
SmTrading Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Rattakselxet vil gi klunkelyd hvis det er defekt. Vil heller ikke hindre selvoppretting. Dette sitter sansynlighvis i utslitt tannstang. Jekk opp bilen framme og sjekk om hjula er treige å dra. Siden du har sjekket topplagrene(hvordan) vil neste være å sjekke tannstangen. Det skal være en ganske ekstrem feilstilling på hjulene før den slutter å selvopprette. bytte av tannstang er jo easyfiks. det blir skifte av tannstang, alt annet er i orden, hjulene er trege å dra fra side til side ja. hva er det i tannstanga som forårsaker denne tregheten da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå