jim84 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hei. instrumentene på bilen min sluttet plutselig å virke. Er det noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TFE Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Har du prøvd å starte bilen på nytt? Dette har skjedd et par ganger i min e39 også. Men neste gang jeg starter bilen virker alt normalt igjen (etter at den har stått låst en stund). Virker som elektronikken i instrumentet ikke starter opp korrekt (evt. ikke i det hele tatt). Er vel ca 1 år siden sist jeg opplevde dette. Greit når elektronikken fikser seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jim84 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 ja, ser til at det har ordnet seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 OT: Men i dag når jeg startet min e39 så viste high OBC "prog" i stedenfor klokka. Veldig rart. Men den forsvant etter at jeg trykket på BC knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå