Frans2k Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Huffda. Dumt, men har troa på e28 evo II jeg da Ja, Men blir nokk ikke mere kjøring i år...
Jørgen Lie Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da Åh, det er ikke noe suksess nei.. Står den 7 steina ? Ja, gjorde det.. Vi fikk ikke kjørt noe særlig på tørr bane.. Dro i 3-tia.. Men vi fikk da prøvd litt da!
ReiRud Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg Du har nå å finj på ei stynj no da? va synj d jekk slik da...funka nå bra å
Frans2k Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da Åh, det er ikke noe suksess nei.. Står den 7 steina ? Ja, gjorde det.. Vi fikk ikke kjørt noe særlig på tørr bane.. Dro i 3-tia.. Men vi fikk da prøvd litt da! Ja, skal ta ut motoren å ta av den ene toppen i løpet av kort tid. Tviler på at det er noe å begynne å ordne opp igjen, så ser lyst ut for s62 med datasprut ja
Frans2k Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg Du har nå å finj på ei stynj no da? va synj d jekk slik da...funka nå bra å Funka jo utrolig bra så lenge det gikk
Frans2k Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Da har vi tatt ut motoren, og tatt av den ene toppen. Var kommet ut en råde mellom sylinderene, knekt en ventil, bøyd en ventil å småbiter av ett stempel S62 neste Grunnen til motorraset er nokk turtallet, kjørte jo 7200omdr på den, så hadde vell blitt ventilflyt, å ventilene hadde starta å rotere, og ventillåsa har hoppa av Så IKKE flytt sperra så langt uten andre fjærer
Bele-Bmw Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Synd at det ikke varte lengere enn det gjorde:/ men dette gir jo bare enda en god grunn til å gå opp til s62:D
Iv3rs3n Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Triste greier.. :-/ Så du var utpå noen runder ja, gikk rimelig greit så det ut til også.. Er det noe håp igjen for motoren eller? Glatt var det ingenting å si imot utpå banen der jeg drev å sklei med touringen!
Jørgen-A Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 blokk med hull og knek råde, ventiler +++ så lite håp=)
Frans2k Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 Triste greier.. :-/ Så du var utpå noen runder ja, gikk rimelig greit så det ut til også.. Er det noe håp igjen for motoren eller?Glatt var det ingenting å si imot utpå banen der jeg drev å sklei med touringen! Bilen gikk godt den ja, ikke noe å si på det! MOtoren her har nokk vært på sin siste runde ja, på en må synd, men blir morsomere med S62 Fyyyysj det var glatt, ble jo morsomt på fredagskvelden en tur og, tørka jo nesten opp Ja, det var du ja, var det jeg trodde Nokk ratting så blir det sladd om du har 520 og
Iv3rs3n Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Bilen gikk godt den ja, ikke noe å si på det! MOtoren her har nokk vært på sin siste runde ja, på en må synd, men blir morsomere med S62 Fyyyysj det var glatt, ble jo morsomt på fredagskvelden en tur og, tørka jo nesten opp Ja, det var du ja, var det jeg trodde Nokk ratting så blir det sladd om du har 520 og Ratting ble det nok av ja både fredag å lørdag Ble litt mer morro å mer fart Når det tørka ja.. gikk med 3 sett me dekk på touringen Saker med s62
joachim sørlie Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 er nok ikke mye vits det nei.. kjedelig greier altså! hva blir det nå da?
Frans2k Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 er nok ikke mye vits det nei.. kjedelig greier altså! hva blir det nå da? Blir S62 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå