Gå til innhold

To brødre, to E28 banebiler! Burbygging i 545i!

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre :P

Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da :)

Åh, det er ikke noe suksess nei.. Står den 7 steina ?

Ja, gjorde det.. Vi fikk ikke kjørt noe særlig på tørr bane.. Dro i 3-tia.. Men vi fikk da prøvd litt da! :)

Skrevet

Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff :) Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler :)

Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg :)

Du har nå å finj på ei stynj no da?

va synj d jekk slik da...funka nå bra å :applause:

Skrevet

Ja, begynte å gå på 7sylindere, så mye kakking. Å nå går den ikke rundt lengre :P

Men var glatt ja, tørka jo opp utover dagen idag da :)

Åh, det er ikke noe suksess nei.. Står den 7 steina ?

Ja, gjorde det.. Vi fikk ikke kjørt noe særlig på tørr bane.. Dro i 3-tia.. Men vi fikk da prøvd litt da! :)

Ja, skal ta ut motoren å ta av den ene toppen i løpet av kort tid.

Tviler på at det er noe å begynne å ordne opp igjen, så ser lyst ut for s62 med datasprut ja :)

Skrevet
Hehe, har bestemt meg for at bilen skal være klar for nytt treff, så fort som mulig etter at jeg har vært på treff :) Så slipper jeg å stresse, eller gå glipp av noe pga at jeg freks mangler deler :)

Hehe, holder nokk utstyret tenker jeg :)

Du har nå å finj på ei stynj no da?

va synj d jekk slik da...funka nå bra å :applause:

Funka jo utrolig bra så lenge det gikk :D

Skrevet

Da har vi tatt ut motoren, og tatt av den ene toppen. Var kommet ut en råde mellom sylinderene, knekt en ventil, bøyd en ventil å småbiter av ett stempel :)

S62 neste :)

Grunnen til motorraset er nokk turtallet, kjørte jo 7200omdr på den, så hadde vell blitt ventilflyt, å ventilene hadde starta å rotere, og ventillåsa har hoppa av ;) Så IKKE flytt sperra så langt uten andre fjærer :)

Skrevet

Triste greier.. :-/ Så du var utpå noen runder ja, gikk rimelig greit så det ut til også.. ;) Er det noe håp igjen for motoren eller?

Glatt var det ingenting å si imot utpå banen der jeg drev å sklei med touringen! :D

Skrevet
Triste greier.. :-/ Så du var utpå noen runder ja, gikk rimelig greit så det ut til også.. ;) Er det noe håp igjen for motoren eller?

Glatt var det ingenting å si imot utpå banen der jeg drev å sklei med touringen! :D

Bilen gikk godt den ja, ikke noe å si på det! :) MOtoren her har nokk vært på sin siste runde ja, på en må synd, men blir morsomere med S62 :)

Fyyyysj det var glatt, ble jo morsomt på fredagskvelden en tur og, tørka jo nesten opp :)

Ja, det var du ja, var det jeg trodde :P

Nokk ratting så blir det sladd om du har 520 og :)

Skrevet
Bilen gikk godt den ja, ikke noe å si på det! :) MOtoren her har nokk vært på sin siste runde ja, på en må synd, men blir morsomere med S62 :)

Fyyyysj det var glatt, ble jo morsomt på fredagskvelden en tur og, tørka jo nesten opp :)

Ja, det var du ja, var det jeg trodde :P

Nokk ratting så blir det sladd om du har 520 og :)

Ratting ble det nok av ja både fredag å lørdag ;)

Ble litt mer morro å mer fart Når det tørka ja.. :) gikk med 3 sett me dekk på touringen :D

Saker med s62 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...