GeirAndre Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 bare sånn helt random.. har ikke fått subba nedi og fått nappa skikkelig i oljesensor ledningen så dette har fått dratt i veivsensor ledningen igjen..
marius_m535_90 Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 ja kanskje det, men er triger sensor veivsensor? den sitter foran eget oljefilter hus i motor rom med sensor der så jeg vet ikke kan prøve bytte og kjøre en diagnose på den tror jeg! vet den var dårlig jorda, dette er inlegget fra den begynte og kødde viewtopic.php?f=1&t=175908 merkelig aldri opplevd noe lignende ga javn gass og ville nesten ikke øke og ga full gass og da kom den som v8 bmw motor skal! kanskje det er krets i hjernen som har godt pga dårlig jording.
Glys3r Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Ingen av landasondene var koblet til. Koblet dem til, blei litt mere respons. Men går ikke rent i det hele tatt. Noen ideer ?
Glys3r Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 http://www.youtube.com/user/TSXmarius?f ... AWU3BRDCC4 her er video
Wolfeh Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Sjekka hjernen på bilen? Har du hatt diagnose på den, med live visning på lambda og turtall?
GeirAndre Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 jøss høres ut som feiltenning.. skulle tro det har skjedd noe feil som ikke er riktig:P med ledningsnett(kamsensor) ett ellerannet
marius_m535_90 Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 ja den går fint med choke kaldstart og gi direkte bensin går den..... men olje følern tror vi ikke har det helt bra! kan denne være sundern? automat bmw e.k.s går kassa i nødmodus låses den i 3 gir eller 5 gir i D kan den føler gjøre at motorn ikke skal gå fult for ikke skade den?
GeirAndre Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 tja... nei, motoren går på fult uten den, men kassa veit jeg ikke siden kassa mi er mongo.. låser i fjerde gir:) åja det det var. går normalt til den er varm. hmm... skulle vært og sett motoren en dag vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå