PenguiN- Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Pga dårlig vær orker jeg ikke ta bilder :/ vil vente til solen titter frem
EirikL Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Været er ingen unnskyldning, Markus På med fillene og ut med seg!
maxrpm312 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 Får legge ut bilder av min E60 med samme felger jeg da... Vi bestillte omtrent samtidlig, og dine lå å ventet på henting også når jeg fikk mine, samme oppsett på min også !
Jacooobs'n Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hvor er bildene?!?!?! Jeg er også spent på å se gamlebilen min med andre hjul Klar for båttur imorgen Richie? Jeg har senkestag til disse bilene (bak) liggendehvis noen er keen på å kjøpe
Richie85 Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 Hvor er bildene?!?!?! Jeg er også spent på å se gamlebilen min med andre hjul Klar for båttur imorgen Richie? Jeg har senkestag til disse bilene (bak) liggendehvis noen er keen på å kjøpe Hallois! Venter i spenning jeg, men kommer ikke bilder.. nesten litt rart! Vi er klare for båttur vettu, miniskipperen har fått seg vest, så da er vi klare alle mann!
gica Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 PenguiN, hva slags senkesett brukte du og hvor mye kostet det å senke bakdelen med diagnose ? Hartge har sluttet med å produsere senkefjær til E60/E61, og fikk beskjed om dette igår (etter å ha ventet lenge).
Otis Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Han satt aldri på senkesettet mener jeg han sa. Det ble for lavt. Men jeg mener han kjøpte AC schnitzer. Senking ved PC koster vel på BMW, 1000,- Finn heller noen privat som kan gjøre det for enda mindre penger.
gica Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Hvor mye senket AC schnitzer settet, husker du det ? Hvis det senket for mye på hans bil med de felgene han har valgt o.l så tror jeg neppe det vil gå like bra med min bil
Otis Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Mener det var 40mm foran og 20 mm bak. Men jeg er usikker. Det beste er å vente til han kommer tilbake fra ferien sin om et par tre dager eller.no
Richie85 Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Kan umulig være regnvær i Trondheim enda? Nysgjerrig på resultatet!!
Mering90 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Kan umulig være regnvær i Trondheim enda? Nysgjerrig på resultatet!! hahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå