Endre Hånde Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Da skulle man se den forkrommede diffen når du sto en meter bak bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Rat/dirt look skal vere LAVT men kan sikkert vente til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 hvor fikk du tak i det hodet for å montere på takstativet? noen bruker revehale på antenna, jeg brukte menneske hode, bare noe man plokker opp etter man har kjørt på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Rat/dirt look skal vere LAVT men kan sikkert vente til våren +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkorsnes Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Hahaha! Stilig! ikke noe jeg hadde begynt på med min, men for all del et artig påfunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 For og si det slik, betalte ikke mye rart for bilen, og den er ikke i beste stand så hvorfor ikke tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Syntes også at det er et stilig og artig påfunn. Et skikkelig old-school takstativ med noen eldre kofferter eller liknende og et justerbart senkesett med noen ordentlige kantfelger så er man vel i mål med den rette RAT-looken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Trudde du hadde skjært ut no limit på panseret ditt så jeg suns det blei drit rått men blei litt skuffa når jeg så det bare var tagging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 har rustet ned hele panret igjenn, ble litt mye sjakkbrett fjernet beskyttelsen ifra takstativet og slipt ned dem, har kommet noe rust der og nå ikke mye ellers har skjedd ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 tror jeg skal gjøre noe lignende på c-klassen jeg har stående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Liker at øksen ligger på panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Liker at øksen ligger på panseret lurte på om jeg skulle lage ett snitt i pansre der øksa skulle stå i, når bilen blir stilt ut på treff? ser ut som noen har smæsha en øks i pansret liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 tror jeg skal gjøre noe lignende på c-klassen jeg har stående... fyr i vei, eller.. slip i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 er ikke sikkert den blir godkjent etter november i år så...skamsenk og no fete felger...hmm... i think I will..haha er så rusten fra før at jeg må vel lakke for å få samme effekten som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå