Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er på jakt etter en garasjeplass til å vinterlagre (muligens helårslagre) bilen min. Kan være aktuelt å lagre den med en gang og ikke bruke den i sommer heller, også ta bilen i bruk sommeren 2012. Er veldig interessant hvis det er plass til to biler også, fordi en bekjent også trenger plass. Dobbelgarasje eller noe er fint. Kravet er vel at det ikke skal bli minus-grader om vinteren og låsbar garasje. Vil ikke ha en plass i et p-hus i en boligblokk hvor mange folk har tilgang.

Hvis du har/vet om noe, så si ifra :)

Vet ikke helt om denne tråden havner under riktig underforum, men ønskes kjøpt blir feil det også.

Skrevet

Jeg kan høre med en kollega på jobben, han har låve han leier ut. Det er i Hakadal, ca 20-30 min fra Oslogrensa :) Kan spørre hvordan låven er (isolert, låst osv.)

Skrevet

jeg også ønsker å leie en garasje til vinterlagring og litt skru'ing i helgene..

noen som veit om noe ledig? helst i mellom lørenskog og årnes/vormsund i akershus =D

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
Skrevet

Synes det høres snaut ut for 1500kr i året for 2 biler til de kravene du setter. Betaler det dobbelte for felles garasjeplass uten oppvarming, ja du vet hvordan det er der.

Skrevet

1500 for ett år hørtes tynt ut ja. hadde lett betalt hvertfall 500 i mnd for noe som var bra jeg!

fikk nesten tak i ett bra lokale for ei stund siden. da var det snakk om 1k hver, men en trakk seg og da ble det for dyrt.

Skrevet

Jeg har ikke sagt 1500 i året, i måneden var det. Ser jeg skrev 1000-1500, men jeg har nesten bare hørt om månedspris på utleie av garasjer, så trodde det var vanlig. Men da vet dere det altså, 500-750 per bil for en måned.

Skrevet
Jeg kan høre med en kollega på jobben, han har låve han leier ut. Det er i Hakadal, ca 20-30 min fra Oslogrensa :) Kan spørre hvordan låven er (isolert, låst osv.)

hmm, jeg bor i hakadal.. greit og vite en leier ut hvis det blir aktuelt med vinterlagring engang :)

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...