Mering90 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Bare et spørsmål til... hvor kjøpte du de felgkoppene? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 svart tak. hmmm .. Feit vogn me rødt tak, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 svart tak. hmmm .. Feit vogn me rødt tak, takk Synes du at jeg skal slå svart tak fra meg? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 I dag tok jeg noen bedre bilder av bilen etter senk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Dette ble knallbra!!! Liker stuket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Dette ble knallbra!!! Liker stuket ditt takk skal du ha. ja liker å se bmw som er lavere foran enn bak. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Jeg ville beholdt taket rødt! Syns tralla var helt perfekt nå, eneste som mangler er hvitere lykter i tåkelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Jeg ville beholdt taket rødt!Syns tralla var helt perfekt nå, eneste som mangler er hvitere lykter i tåkelysa det er egentlig sånne hvite pærer. men om jeg skal få de helt hvit må jeg vel til med xenon kit. så venter litt med det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 I dag har jeg lakkert diffuseren min svart:P før: etter: litt dårlige bilder da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 ELSKER bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvitn Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Kjempe fin bil du har, Svarte detaljer på rød bil er bare bankers! Nypolerte røde biler er bare et skikkelig blikkfang Er det lyktefolie på tåkelys og? Tenkte selv å kjøpe, men ser ikke ut som lamin-x hadde sett med folie til M tåkelysa, fant i hvertfall ikke:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Utrolig grom E91, pene felger Blir bra med sort tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 har lagt taket på is:P hehe Det er ikke lamin-x folie på tåkelysene siden de er så mørje fra førav;) takk for komentarene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Bra du ikke lakkerer taket hadde ødelagt en clean og fin look synes jeg Ble meget bra med diffuseren, stod mer i stil til resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå