Simennzz Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Ettersom du har sota framlykter og flere svarte detaljer, så hadde vel sota baklykter kanskje gjort seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Ettersom du har sota framlykter og flere svarte detaljer, så hadde vel sota baklykter kanskje gjort seg? nei da tror jeg det blir formye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Vaske dag men en kompis;) kjekt det i blandt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 nå vil jeg chippe bilen min og vil kjøpe meg en sån tuning boks som man kan overføre programmene frem og tilbake. men står litt fast på hva jeg skal kjøpe.. noen som har noe erfaring med CTC boksen? Mange som sier man bør kjøpe bsr men er det vært å bruke nesten 3000kr mer for en bsr boks enn CTC boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Var ute å lekte meg med kameraet i kveld:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Huff. i dag har jeg handlet litt felger.. fikk de til knallpris. så i morgen skal de på sandblåsing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hvilken dim er felgene dine? ET, bredde, dekkutrustning osv? Blitt rå å se til synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Hvilken dim er felgene dine? ET, bredde, dekkutrustning osv? Blitt rå å se til synes jeg Disse felgene er 9x20 et45 foran og 10x20 et 45 bak. men fikk med spacere til felgene. men må space ut 15mm bak og 10 mm foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 De siste der det kanskje? Var de som står på bilen med dekk jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 De siste der det kanskje? Var de som står på bilen med dekk jeg mente oja.. foran: 8,5x19 et 18 215/35-19 bak: 9,5x19 et 20 235/35-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 tok noen bilder i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 utrolig fin og gjennomført bil! hva het fargen fana billakk lakkerte felgene i? meget gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 utrolig fin og gjennomført bil!hva het fargen fana billakk lakkerte felgene i? meget gromt Litt usikker på hva den heter. Så bare igjennom en stor bunke med mange forskjellige grå/svart nyanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 feit bil må eg sei:) likte den gammle svarte å trur eg må selga e46 M3`n å ha meg e91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Må bare si det en gang til! den bilen din er så RÅÅÅÅÅÅÅ! herregud så gjennomført, ikke for mye heller liksom! behold den slik den er nå! er jo alt for fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå