ThomasE91 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 det kommet nye felger.. men blir bare 19 denne gangen også.. 9x19 foran og 10,5x19 bak.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 For en strøken bil!! liker vanligvis ikke svarte felger, men på denne bilen i den fargen så var det helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 fått på 3d lippen igjen nå.. er en ny en;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 den her er bare så feit, digger den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 takker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Fine bilder du tar og Kult med den lippen på også, hvilke type sot har du på lyktene ? eg bestilte tint til min igår på lamin-x då en kompis hadde gun smoke på sin røde e39 m5 og det var veldig mørkt.. men på rødt var det ganske kult men føler det kanskje det blit vel mørkt på min siden den e grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Fine bilder du tar og Kult med den lippen på også, hvilke type sot har du på lyktene ? eg bestilte tint til min igår på lamin-x då en kompis hadde gun smoke på sin røde e39 m5 og det var veldig mørkt.. men på rødt var det ganske kult men føler det kanskje det blit vel mørkt på min siden den e grå.. har tint selv.. synes det blir for mørkt med smoke.. for nå er det vanskelig å se det om du ikke har veldig peiling da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Det er det du har ja, men nice då får eg slik eg vil ha det selv, synes det er veldig pent på din.. demper det hvite i lykten en god del ser det ut som btw møt broren din ganske mange ganger.. blinker på han vær gang og han blinker alltid tilbake hehe, møt han med begge bilene opp til flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 med min også? hehe. han har fått på en leppe også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 haha, mente E90en min og M5en Ja, veldig fin bil hans også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 ja.. brødre med stil.. hehe.. Vi utfosker litt.. står jo x5 felger på den.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Artig å se denne på stancenation på facebook da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 ja var tøft det.. Spesielt når andre legger den ut:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 digger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå