ThomasE91 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Fine bilder!!, skjønna ikke korsen dokke får til, ka kamera du bruka, innstilling osv? Takker. Nei på de bildene hadde jeg en f verdi på 8 og jeg bruker Nikon D5100.. Men må bruke stativ da. Men når jeg tok de inn på pcen så måtte jeg trekke frem skyggene litt for å få bakgrunnen litt lysere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Fine biler og bilder. Din bror jobber i industriparken på straume? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Fine biler og bilder. Din bror jobber i industriparken på straume? Takk;) Nei han jobber som trailer sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Råå bil du har enda! Spottet deg i byn i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Rått.. og anlegget ser ut til som du har fått til perfekt ! hva heter di felgene som står på din bror sin ? og litt specs på di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Rått.. og anlegget ser ut til som du har fått til perfekt ! hva heter di felgene som står på din bror sin ? og litt specs på di? takker.. nei det er gs felger.. det er 9x20 et35 foran og 10,5x20 et35 bak. men de lager de ikke lengre da.. er egentlig felger til X5 så bilen din med nye felgene og må skuffe deg å si at du må space litt:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Rått.. og anlegget ser ut til som du har fått til perfekt ! hva heter di felgene som står på din bror sin ? og litt specs på di? takker.. nei det er gs felger.. det er 9x20 et35 foran og 10,5x20 et35 bak. men de lager de ikke lengre da.. er egentlig felger til X5 så bilen din med nye felgene og må skuffe deg å si at du må space litt:P hehe hehe, akkurat.. tror di hadde vert kul og prøvd på min hehe, di lm felgene vet eg ikke helt, det ble kult.. men synes di forsvant litt også.. di felgene der er til e46.. tilhører e46 330cd som eg bytta M5en i i sommer.. så har bare byttet for og se..og di har jo så høyt innpress.. så har 10mm på bak no men sku hatt mere.. men felgene er ikke strøkne så tror eg bytter om igjen når eg selger e46en.. så som sagt så er di bare på en liten stund hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 ok:P hehe.. skal ikke ut å trille no da eller er det jobb i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 hehe, litt seint no.. viss ikke sku eg gjerne tatt en tur jobb 07.30 imorgen dessvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 hehe, litt seint no.. viss ikke sku eg gjerne tatt en tur jobb 07.30 imorgen dessvere ok.. kjipe greier det. jaja.. var ikke på eikås i dag du altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 hehe, litt seint no.. viss ikke sku eg gjerne tatt en tur jobb 07.30 imorgen dessvere ok.. kjipe greier det. jaja.. var ikke på eikås i dag du altså Nope var ikke det.. hvem hadde kjøring idag? Tenkte meg ut neste helg og se litt powerdrift.. Skal du/ dere nedover på årebrot kanskje eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 hehe, litt seint no.. viss ikke sku eg gjerne tatt en tur jobb 07.30 imorgen dessvere ok.. kjipe greier det. jaja.. var ikke på eikås i dag du altså Nope var ikke det.. hvem hadde kjøring idag? Tenkte meg ut neste helg og se litt powerdrift.. Skal du/ dere nedover på årebrot kanskje eller? Jeg skal på sjøen jeg så jeg blir vekke i 2 uker:P hehe.. skal du på september treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 aahhh.. skjønner.. tenker du på bmwccn rudskogen eller gatebil rudskogen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 gatebil:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 det er planen med campingvogn og hele greiene haha.. kompis har mest sannsynlig klar skylinen så skal nedover med den for og kjøre osv.. men dersom den ikke blir klar er det litt usikkert..reiser i tilfelle torsdags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå