Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"

ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut:)

-Lure på det samme, men kor skaffa du folien?

-korleis løsne div lister?serlig den rundt gir?

-og korleis montere folie?

- jeg kjøpte folien hos hauge reklame. det er en bedrift som driver med foliering.

- Nei når jeg løsnet den så tok jeg å løsnet posen til girkulen og tok tak og bare dro.. er ikke skrudd så er vel bare makt. men var litt skummelt :P

- Nei folien kan jeg ikke gi så mye råd på for jeg er ikke dn beste til det.. men jeg brukte vel en folie som var bra å jobbe med og brukte en varmepistol til å dra den over hjørner og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie bilder, men synes ikke du skal bruke stor blenderåpning (lavt blendertall). Få hele bilen skarp. Dette er selvfølgelig bare min mening :D

Edit: I tillegg ser jeg at de ved fleste bildene med stort dynamisk omfang (mørkt/lyst) så er det hvite utbrent. Det finnes flere måter å unngå dette på. Les litt på nettet og lær å se på histogrammet etter du har tatt et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greie bilder, men synes ikke du skal bruke stor blenderåpning (lavt blendertall). Få hele bilen skarp. Dette er selvfølgelig bare min mening :D

Edit: I tillegg ser jeg at de ved fleste bildene med stort dynamisk omfang (mørkt/lyst) så er det hvite utbrent. Det finnes flere måter å unngå dette på. Les litt på nettet og lær å se på histogrammet etter du har tatt et bilde.

Takk for kritikken.. alltid kjekt når folk ser noe som jeg kan bli bedre på.. har alltid redigert bildene mine på en bærbar pc. men nå har jeg kjøpt meg en skikkelig pc skjerm og skal kjøpe kaliberings verktøy i morgen så håper på å få bedre farger på bildene og ikke brenne de så mye.. ser jeg har fremhevet skyggene litt formye på bildene.. men det er vel pga feil vinkel på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli bra nå!

Ja. Har ikke så mye jeg vil gjøre med bilen nå. Blir kanskje i lakke den til våren

Fin bil. Ble töft med sorte liste :)

Hvis du tar en nål og stikker hul igjennom boblene også varmer litt med varmepistol så er det bare å dra over :D

Takker. Har nesten begynt å bli vant til folien sånn som den er. Er ikke så gale nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blitz er vanskelig. Var ute å prøvde min i dag, men blir temmelig hardt lys uten softbox så ble ikke så bra!

Jeg brukte softbox på de bildene med den hvite og det kan du se siden den sprer et jevnere lys.. men på min brukte jeg ikke.. dette var vel pga at det så bedre ut på kameraet uten å bare bruke en sånn hette.. men ikke når jeg tok de over på pcen da så det ikke ut.. slettet maaaange bilder:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde meg litt mer med blits i dag.. ble bedre synes jeg. men ser jeg skulle hatt 2 blitser.. menmen får bruke det man har.. pluss dette er vinterfelgene.. kanskje det kommer noen 18" utover vinteren..

Og jeg må justere bilen litt opp.. men har ikke giddet det i går siden jeg ikke hadde tilgang til bokken min..

8127110791_4f319f964e_b.jpg

8127109617_a760737aee_b.jpg

8127135778_2a37b1d1bb_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...