EspBD Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Det der ble helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Sykt rått med den nye fronten, får håpe eg møter på deg en dag om ikke så lenge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Sykt rått med den nye fronten, får håpe eg møter på deg en dag om ikke så lenge ! Takk.. du stod vel ikke på kiwi i skjoldskiftet i dag da? mener jeg så en hvit en med 3d lippe og lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Dagens bilder fått vokset bilen nå.. Håper på en tør dag nå.. så kan jeg ta bilder av en bil som er litt blank. ervik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Takk.. du stod vel ikke på kiwi i skjoldskiftet i dag da? mener jeg så en hvit en med 3d lippe og lamin-x Joda, stemmer nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9stad123 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Så bilen din stod parkert oppe med apeltun idag, sto desverre med bakenden ut så fikk ikke sett fronten ! Jobber bakom Coop'en der så du må gjerne parkere der oftere så eg får sett bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 hehe.. det er greit. 9stad123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Har du brukt orignale M3 skjermer? Eller M3 optic skjermer som passer E91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Denne blei fet ! jeg har lyst å gjøre slik med bilen til madammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Har du brukt orignale M3 skjermer? Eller M3 optic skjermer som passer E91? Jeg har bare brukt org deler som jeg kjøpte hos bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Denne blir bare råere og råere Må få m3 motor i den, så er det komplett!! (hvis du liker sånt såklart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Jeg har bare brukt org deler som jeg kjøpte hos bmw. Originale E90 m3 skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 ja er org m3 skjermer fra e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Tok ikke lange tiden før jeg ble innkalt til biltilsynet. så nå har jeg justert opp høyden og vist bilen. det de kom frem til var at jeg måtte ha papirer på fronten som jeg byttet til. at alt var innenfor kresj kravene.. så tenkte jeg hmm org bmw deler? trenger man det da.. ja trengre vist det.. så nå er jeg i snakk med bmw norge og håper det fikser seg.. ikke lett å drive med bil i et lite land som norge. men her er noen bilder av bilen høy og fin med vinterhjul. ErikTveit reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Uff, kjipe greier! Hvordan fant de ut av at du hadde byttet front? det ser jo ganske originalt ut i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå