codex Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 På tide og ta noen bilder på dagtid synes jeg blir for mørke disse her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Nå har jeg trekket listene i dørene med carbon film.. måtte bare prøve.. ingen som vet hvordan vi tar ut listene i midtkonsolen? her er noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Jeg synes det ser harry ut, men så er det heller ikke min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Jeg synes det ser harry ut, men så er det heller ikke min bil hehe.. jeg skal bare prøve jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Noen som vet om det vil gå med 8,5x19" et15 foran på bilen min? har funne noen felger jeg vil kjøpe men usikker på om det vil gå foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Nei. Det tviler jeg på. Jeg har 8.5 ET35 forran og du snakker om 2cm til lenger ut i skjermen. Har du planlagt senk forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Ja. Skal senke bilen neste uke. Men blir bare foran. Liker høyden som jeg har bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da har jeg hatt bilen på teflon behandling. jeg er fornøyd med arbeidet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 i dag har jeg vært ute og kjedet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hvor mye har du planer om å senke foran? Og hvilken senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hvor mye har du planer om å senke foran? Og hvilken senk? Jeg har fått låne noen 40mm senk av en kompis. så blir bare senke fjærer foran. så blir å se om jeg liker høyden. men planen er å montere coilovers etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Aha.. Får følge med da, å se hvordan det blir! Mm, coilover`s er nok det beste, men dog en den dyrere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Aha.. Får følge med da, å se hvordan det blir! Mm, coilover`s er nok det beste, men dog en den dyrere... Ja. Og siden jeg har planer om å kjøpe felger nå så får jeg avvente med coilovers. Jeg får låne disse intil videre. Så får se om jeg vil like det. Håper høyden blir bra bak når alt er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Noen som vet om det vil gå med 8,5x19" et15 foran på bilen min?har funne noen felger jeg vil kjøpe men usikker på om det vil gå foran Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene. Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene.Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er. ok. men om du har problemer på en e92 så tror jeg at jeg vil hverfall slite.. men har gått vekk fra det. skal satse på 8,5x19 et 18 foran og 9,5x19 et 20 bak. så håper det går foran. bak vet jeg at det vil gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå