Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg trekket listene i dørene med carbon film.. måtte bare prøve..

ingen som vet hvordan vi tar ut listene i midtkonsolen?

her er noen bilder..

h0ewus6tk1eoa9y2sg2g.jpg

gpf718lhxcc97ibr6x5m.jpg

gay9r6i7t3byrknxc13q.jpg

gyg1nbita8zbfho66ys0.jpg

Skrevet

Nei. Det tviler jeg på. Jeg har 8.5 ET35 forran og du snakker om 2cm til lenger ut i skjermen. Har du planlagt senk forresten?

• 2 weeks later...
Skrevet
Hvor mye har du planer om å senke foran? Og hvilken senk? :)

Jeg har fått låne noen 40mm senk av en kompis. så blir bare senke fjærer foran. så blir å se om jeg liker høyden. men planen er å montere coilovers etter hvert.

Skrevet
Aha.. Får følge med da, å se hvordan det blir! Mm, coilover`s er nok det beste, men dog en den dyrere...

Ja. Og siden jeg har planer om å kjøpe felger nå så får jeg avvente med coilovers. Jeg får låne disse intil videre. Så får se om jeg vil like det. Håper høyden blir bra bak når alt er montert.

Skrevet
Noen som vet om det vil gå med 8,5x19" et15 foran på bilen min?

har funne noen felger jeg vil kjøpe men usikker på om det vil gå foran

Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene.

9l0lk55tn8j6grrmckut.jpg

Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er.

Skrevet
Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene.

Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er.

ok.

men om du har problemer på en e92 så tror jeg at jeg vil hverfall slite.. men har gått vekk fra det. skal satse på 8,5x19 et 18 foran og 9,5x19 et 20 bak. så håper det går foran. bak vet jeg at det vil gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...