matser`n Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 jupp er her jeg å. det er bare å bli med opp en tur det.
matser`n Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 da har jeg fått gjørt litte granne. har begynt ¨å demnotere bakstiling, demontert grenrør fra motor og litt anent småterier.
Silverboy Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 Måtte skiver til ser jeg.... og DET tenkte jo ikke jeg på.. *doh*
matser`n Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 måtte det gitt var litt smalere enn orginal:)
rakett Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 har ikke prøvd sånn motor. Man har hør/sett at det fungere ganske bra:) det blir en litten sleeper med den fargen. hehe Det flytter seg svært bra, og spinner enda bedre E30 med s38 er en kjempemorsom kombinasjon.
E30 Andreas Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 har ikke prøvd sånn motor. Man har hør/sett at det fungere ganske bra:) det blir en litten sleeper med den fargen. hehe Det flytter seg svært bra, og spinner enda bedre E30 med s38 er en kjempemorsom kombinasjon. har du ikke sitti på med meg da måsi?? vi får ta en tur når jeg får lagt om hjul igjenn ser bra ut hittil da, jobbe på nå... bare veier kommer fort! Mvh Andreas
ZhilleN Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Ser veldig bra ut! kan minne meg litt om det jeg holder på med, men har ikke kommet så langt enda Jeg skal kjøre s50b32 i min med 525 tds kasse, og driftingoppsett
Kristian H. Foss Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Nå begynner det å bli noen E30`er med S38 i området her gitt. Detta blir morro, bare å skru for harde livet før sommeren nå!..
matser`n Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 begyner å bli noen nå. drar til aplene på lørdag så blir ikke så veldig mye skruing til uka. men når jeg kommer hjem igjenn så blir det full gass:) bilen skl på veien så fort som mulig.
matser`n Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Skrevet Mars 21, 2011 da har man kommet hjem fra alpene og skrur for fult har fått skrud ned bakstilinga har også fått byttet bensin filter og holder på med å bytte clutchen. men de var litt olje i clutch huse det skl det vell ikke være??. så må se litt nøyere på det før jeg montere det sammen. også lurer jeg på en ting. jeg skl bygge om fra tromel til skiver. må jeg fjærne en del fra bremse rørene til bremsene bakk??
Anders_w Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 trenger ikke fjerne noenting:) du har en bremserørskjøt på bærearmene bak (deromkring) disse tar du av når du bytter bakstilling å den nye bakstillinga med skiver har slanger som går fram til den skjøten. så det er igrunn bare å bytte ingenting du trenger å endre på med tanke på bremsene
matser`n Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 genialt da er det jo bare å kjøre på. hehe. men er det noen som har opp hatt olje i clutch huse? som har noen tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå