Kristian H. Foss Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sjekk simmeringen på veiva di, finn ut om det er girolje eller motorolje som lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 det har det skjed litt mer. har fått satt inn motoren og plasert den der jeg skl ha den. så nå er det bare å lage seg noen motorfester. greit å få litt hjelp når motoren skl inn. inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ser ut for å bli en artig bil dette Her er forresten ferdige motorfester og div annet til s38 ombygging i e30 https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... egeord=s38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 satser på det:) tror ikke de festene passer. for jeg har ikke banket noe torpedo så blir å lage noen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 da er det en stund siden jeg har opdatert. har skjed en hel del. motoren er ferdig og har starte opp:) montert ferdig forstilinga og fronten( har ikke bilder av ferdig monter fornt men det kommer) har også fått en kompis til å lage eksoss. . så nå nermer det seg kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Fankern så rått! blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 takk takk gleder meg som en unge til å prøve den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hvor har du kjøpt de bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 de har jeg kjøpt på Ireland Engineering,http://www.bmw2002.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Dette ble gromt matsern Gleder meg til å sitte på en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 var morro detta ja:) får ta det til uka en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 da har det skjed litt mere her. fik bilen på veien i natt:) å det var MORO, har ikke justert høyden på bilen ferdig enna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 trenger ikke fjerne noenting:) du har en bremserørskjøt på bærearmene bak (deromkring) disse tar du av når du bytter bakstilling å den nye bakstillinga med skiver har slanger som går fram til den skjøten. så det er igrunn bare å bytte ingenting du trenger å endre på med tanke på bremsene Man må fjerne en ventil som sitter i eller rundt hovedsylinderen når man bytter til skiver fra trommel. Ellers vil det ligge et hviletrykk på bremsene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Detta ble gromt! Skal du på E30 treffet ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Detta ble gromt!Skal du på E30 treffet ell? takk takk. det skl jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå