PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Jeg vurderer å få eloksert mine bremse calippere...En på forumet fortalte meg at det er ett firma her i Trondheim som gjør dette for 600,- for alle 4 KAN DET STEMME? Kan noen vise meg bilde av en eloksert bildel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Vestby galvaniske galvaniserer og elokserer hvis ikke jeg tar feil. De er sinnsvakt billige hvertfall. Elokserte coilover bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 før/etter bilder? pris på eloksering av de fjørbeina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 ingen som har noen tanker rundt gitt pris og før/etter bilder av eloksering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Caliperne til bmw er vel aluminium,men holderene til klossene er støpejern og kan sikkert være en fordel å gjøre det med dem,ellers er jo det meste ferdig galvanisert,også orginale sachs fjærbein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Jeg tenker å få dem eloksert fordi de nå er halvrustne og ikke særlig pene..og på sommeren skal jo flotte sommersko taes på og da kan vi ikke ha sure tær innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 det skal være RENT før de eloksierer, hvis ikke de gjør rent før de bearbeider da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Ja såklart, det regner jeg med de ordner...jeg bare lurer på om det kan stemme med 600,- for alle 4 og hvordan resultat jeg kan forvente meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hmmm det der kunne vært spennende! Satt i garasjen her og lurte på om jeg skulle ta ut kalipere og sandblåse og lakke men kanskje eloksering hadde vært bedre? Hmm, Holde øye med denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå