Trøndern Kim Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Skal kjøpe baklukespoiler til min e60. Vurderer orginal m leppe eller rieger sin som stikker lenger bak. Noen som har bilder av riegerleppa på bil? Er jo veldig mange som har m leppa. Artig med noe som skiller seg litt ut.. Bilen har foresten m pakke og snart hartge eksos. Formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 ACS har en veldig flott og litt spesiell vinge..! google it Videre så husker jeg at bilen så veldig flott ut..men svak toning og kanskje eisenmann eksos gjør susen på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Her er min med rieger baklukespoiler. Passer utmerket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Var pen spoileren på bilen din. Men med minimum 20 dagers bestillingstid så ble det m spoileren. + frontleppe + ledpærer til ae + nye pærer grøftlys. Hartge eksos og ny difusor bli montert fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Dæven, du sikter på å utkonkurere meg Kim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Dæven, du sikter på å utkonkurere meg Kim? Hehe.. Er det en konkuranse.. Blir morsomt på neste treff hvis modsa er montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå