t.tharaldsen Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 noen som har en annelse om hvor lenge orginal demper vil holde med 60mm senkefjærer forran på e34?
Otis Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Ingen vil kunne gi deg et nøyaktig svar, men jeg vil anta alt fra 1 mnd til 2 år. Avhengig av bruksområde, kilometer, klima, lite/mye last. EDIT: Ja, også må vi ikke glemme alder på demperene nå.
-Roger- Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Det er ingen som vet hvor lenge dette vil vare. Kan vare mange år og kan ryke i neste uke... Det er sikkert ikke anbefalt å kjøre med heller. I mine glansdager som ungdom hadde jeg en 91 E36 320 som jeg senket 40 mm for så og kappe fjærene etterpå... Funket vel hvertfall det året jeg hadde den før jeg solgte den..
Otis Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Jeg glemte noe annet viktig også, og det er at de originale demperene vil være for lange, slik at om du kjører over en hump som gjør at demperen strekker seg helt ut, så faller fjøra ut av demperen og kan havne skeivt. DET er ikke bra. Det er vel også ulovlig, men det vil jo TUV papirene vise.
t.tharaldsen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 ok så i teorien kan alt gå vest med litt uflaks? var ment som midlertidig løsning, men får vel kansje legge den på hyllen til noen nye dempere er i hus då
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Det sies at senk opptil 45mm går bra med originale dempere. Så tror kansje 60 kan bli litt hardt. I verste fall så båtner du dempern i dumper. det er ikke bra, eller behagelig å kjøre med for den del.
t.tharaldsen Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 takk for alle svar då blir det nok til at det byttes dempere i samme slengen ja.. får det heller vente en liten stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå