Tom K Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 det kommer nok mere vann inn i døra når du vasker bilen tenker jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hehe, godt poeng.. Men da takker eg for tilbakemeldinger så legger eg inn en bestilling sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 skal på eu i juni også, så her kan eg jo berre hive av på fremre sideruter før godkjenninga Vil bare opplyse om at Biltema har en film som antagelig ligner. I alle fall kan den tas av og på. Den var i tillegg veldig enkel å legge bortsett fra at det lett blir riper av gummiskrapa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 er Biltema sin film ferdig kappet og tilpasset ruta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tenkte å legge på min e-61 i morga, noen gode tips Tom? Har sett litt videoer på youtube eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 er Biltema sin film ferdig kappet og tilpasset ruta ? Nei,nei. Må kappe selv ja. Tenkte som alternativ til pris bare. Den var forøvrig god å skjære også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 som sagt så er jeg veldig klønete når det kommer til solfilm, men på V70`n brukte jeg snaue 45 min på 5 ruter, viktig å vaske godt og bruke litt ekstra såpevann, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ok, jeg får gjør et forsøk vertfall en gang må være den første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Her er de bildene jeg har tilgang på. Dette er med 55% toning, trodde det skulle være mørkere, men det passet meg fint. Fordi jeg ville helst gå for 25% (den lyseste fra 3M) Vart Ok, men litt kornete å se ut av. Spesielt da på skrå av filmen, som når du ser i sidespeilene, anntaglig litt uvant. Brukte varmepistol å strøk filmen ytterligere, ble bedre da. Ellers så var filmen enkel å legge på, selv om jeg brukte 4 timer på det inkludert rengjøring. Var nøyen med rengjøringen, måtte ta av filmen på det ene vinduet pga en liten tråd, men det var ingen problem. Surfet litt på youtube å såg hvordan dem gjør det der. Brukte mye zalovann for rengjøring, skuret med svamp, svabret av overskuddet, sprayet på igjen, renngjort med knivblad, svabret av, for så å spyle av toningsfilmen før den ble lagt på ruta. Når jeg hadde funnet hvor filmen skulle sitte, dro jeg vannet ut ifra midten av filmen å ut mot hjørnene. Når filmen hadde fått festet seg litt, tok jeg en microfiberklut rundt nalen for å sette press på nalen, for å presse ut skikkelig vannet uten å ripe toningsfilmen. WOLA! Kan prøve å ta noen nærbilder fra innsiden og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det ser jo veldig pent ut. Hvordan gjør du det og hvordan blir det i overkant av ruta fremme.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg har ikke lagt på noe på toppen av frontruta, men jeg la filmen 1 mm fra kanten på sideruta visst det var det du mente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg har ikke lagt på noe på toppen av frontruta, men jeg la filmen 1 mm fra kanten på sideruta visst det var det du mente... Lurte bare på om den løsnet hvis det ikke ble limt el. når ruta ble kjørt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja ok, nei den holder seg på plass foreløpig vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 detta må jeg få bestilt og prøvd.. har man ikke varmepistol så funker føner også:9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Trenger vel ikkje føner til dette??? Såpevann og sånn skrape som tar vekk boblene er alt som trengs ifølge dei så selger soyafilm Har bestilt 55% fremme og 85% bak (45 og 25 blir det vel på "norsk") For ca ei veke sida, noken som veit ca frakttid dei har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå