Gå til innhold

Soyafilm soting.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Filmen kommer ferdig tilpasset til ruta, bare å ta den ut av pakka, fukte med såpevann og klistre den på ruta, det abefales ikke å bruke såpevann på ruter som skal åpnes, da skal det kun brukes rent vann, det anbefales også å vente 48 timer før man åpner vinduene, dette er for at filmen skal få satt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått krav om 227kr i toll. Derfor det tok så lang tid. Det stod jo i annonsa at dei sender fraktfritt og tollfritt. Irriterende :evil: Nå kjem det til å ta en evighet før eg får pakken!

Det sto vel i mailen at hvis du fikk krav om toll, så skulle du kontakte selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått krav om 227kr i toll. Derfor det tok så lang tid. Det stod jo i annonsa at dei sender fraktfritt og tollfritt. Irriterende :evil: Nå kjem det til å ta en evighet før eg får pakken!

Sikker på at det ikke er moms krav du har fått da. Moms er ikke det samme som toll, og skal betales på varer som kjøpes fra utlandet med verdi over 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ikke betale noe ekstra da jeg bestilte.

Fikk beskjed om at hvis det kom regning på moms/toll/frakt, så skulle jeg kontakte selger.

Ja nettop. Det var toll krav som stod i brevet eg fekk. Ja har kontakta selgar så får håpe dei får fortgang i det. Irriterende når det blir styr og at ting tar så lang tid. Er jo 3 veke siden eg bestilte :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...