Mering90 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 få ut bilder av volvoen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 det blei mørkt as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hvordan vil dette være på en coupè? Er det sånn plate du setter på rutene, eller er det ferdig kutta film? Har litt lyst på dette, men er redd det vil falle av fort på rutene foran :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Filmen kommer ferdig tilpasset til ruta, bare å ta den ut av pakka, fukte med såpevann og klistre den på ruta, det abefales ikke å bruke såpevann på ruter som skal åpnes, da skal det kun brukes rent vann, det anbefales også å vente 48 timer før man åpner vinduene, dette er for at filmen skal få satt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spisepinne Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ser ut til at man må prøve dette. Har aldri lagt sotfilm før så unnskyld det dumme spørsmålet. Skal denne legges på innsiden eller utsiden av ruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Den skal på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spisepinne Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ok, så man må være påpasselig med å ikke bruke for mye vann, og ha en klut til å tørke opp spill med da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 litt søl må man regne med, men det tåler alle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Då har eg fått krav om 227kr i toll. Derfor det tok så lang tid. Det stod jo i annonsa at dei sender fraktfritt og tollfritt. Irriterende Nå kjem det til å ta en evighet før eg får pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Då har eg fått krav om 227kr i toll. Derfor det tok så lang tid. Det stod jo i annonsa at dei sender fraktfritt og tollfritt. Irriterende Nå kjem det til å ta en evighet før eg får pakken! Det sto vel i mailen at hvis du fikk krav om toll, så skulle du kontakte selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Dette er tollfrie varer, det står flere lapper på pakka om at det IKKE skal betales toll, ta kontakt med selger så ordner det seg garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Då har eg fått krav om 227kr i toll. Derfor det tok så lang tid. Det stod jo i annonsa at dei sender fraktfritt og tollfritt. Irriterende Nå kjem det til å ta en evighet før eg får pakken! Sikker på at det ikke er moms krav du har fått da. Moms er ikke det samme som toll, og skal betales på varer som kjøpes fra utlandet med verdi over 200kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg måtte ikke betale noe ekstra da jeg bestilte. Fikk beskjed om at hvis det kom regning på moms/toll/frakt, så skulle jeg kontakte selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg måtte ikke betale noe ekstra da jeg bestilte.Fikk beskjed om at hvis det kom regning på moms/toll/frakt, så skulle jeg kontakte selger. Ja nettop. Det var toll krav som stod i brevet eg fekk. Ja har kontakta selgar så får håpe dei får fortgang i det. Irriterende når det blir styr og at ting tar så lang tid. Er jo 3 veke siden eg bestilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå