Gå til innhold

Soyafilm soting.

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Har fulgt denne tråden lenge.

Det jeg ikke er blitt klok på er om denne filmen er tøyelig eller om den er formet etter ruta.

Skal legge på en E36 Coupe der bakruta er veldig bøyd(ballongformet ?)

Det er helt umulig å legge vanlig film som du får kjøpt rimelig i alle fall.

Noen som har prøvd på lignende rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må du være vass med varmepistol...

Har prøvd Torshov sin men den nytter ikke å strekke samme hvor varm den er.

Har sett demo av 3M sin og der kan den formes lett virker det som, men er det slik med Soyafilm også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Kjøpte soyafilm til e e46 sedan i sommer. Har aldri blitt montert, og tviler på at eg gidd:/

Det er ikkje den mørkaste toningen men har holdt det mot ruta og det blir ganske så mørkt. Er til alle rutene. Holder til I Loddefjord. Kan selge det for 1000kr sjølv om det kosta det dobbelte inkludert avgift som kom i tilleg. Noken som vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
jeg brukte det på en V70 jeg hadde og det funker veldig bra, jeg hadde den mørkeste filmen og det tok ca 45 min å legge på 5 ruter.

20ag9epyc7zqy0pjbkq9.jpg

jyeik6yze5xgs6vs82wo.jpg

guyif0gi2v91s081uebl.jpg

Åssen prosent har du på volvon?? Hvor får man bestilt det?? tenkte jeg skulle proff sote til sommern.. men vil heller prøve denna filmen først og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, virker skremmende enkelt. Ja, de bør vel rengjøres maximalt så ingenting ligger i veien for å lage bobler.. Går fint å presse ut vannet uten og fylle halve døra/bilen med vann også? (Ja, jeg er skeptisk av natur..) :lol:

ta ut rutene før du soter dem da vett; slipp du vann søle på døran:p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes ikke at det er film på ruta, den sitter godt og man kan ta den av og på ved feks eu kontroll, min bil hadde 85% soting dvs den stenger ute 85% av sollyset, fikk til og med være reklamemodell med min bil og som betaling fikk jeg et ekstra sett solfilm til valgfri bil.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28898720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilder Tom K, er bra overbevist eg, dette er en god invistering til eg velger å proffsote, skal på eu i juni også, så her kan eg jo berre hive av på fremre sideruter før godkjenninga :)

Er vel ikkje farlig med litt vatn nedi døra som noken lurte på?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...