Gå til innhold

hjelg ang sikring som går med en gang jeg bytter den.. bilde

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da ere feil på ledningsnettet ELLER bremselysbryteren. Jeg tipper bryteren. Er såpass liten sjans at det er feil på selve ledningesnettet bakover der...

Skrevet
Da ere feil på ledningsnettet ELLER bremselysbryteren. Jeg tipper bryteren. Er såpass liten sjans at det er feil på selve ledningesnettet bakover der...

hvordan kan jeg sjekke bryteren ? noen tips ?

Skrevet

Den skal være festa i braketten som holderbremsepedalen. det er mulig du kan ta den av og prøve klemme den inn og se om bremselyset fungerer da. Hvis det fungerer da så ere bryteren. Men den koster 100kr på GS \ Schmiedmann da.

Men du kan prøve den sånn.

Skrevet

Vil tippe at det ikke er bryteren da denne går bare på + sia og ikke på -. Vanskelig og få kortslutning da. Prøv heller og ta ut hele baklampene dine og se om det funker. Kan også være en feil på sensoren som sier til cruisen din at den skal slå seg av når du bremser.

Skrevet

som killarinc nevner kan du prøve å plugge ut baklyktene dine og

se om problemet fortsatt vedvarer. Kan være kondens i lykta som

lager jordfeilen din.

Prøvde du å plugge ut bremsekontakten å se om sikkringen ryker da ?

Skrevet

Takk for svar! Jeg har satt inn en 15a sikring, og den ryker med en gang.. Men hvis du mener den kontakten som sitter over bremsepedalen, med bremsekontakt, så ja :) da går den ikke.. Men så fort jeg kobler den på å bremser så går den med en gang.. Skal prøve å ta av hele lyktene etterpå, og se om den fortsatt går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...