SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Da ere feil på ledningsnettet ELLER bremselysbryteren. Jeg tipper bryteren. Er såpass liten sjans at det er feil på selve ledningesnettet bakover der...
can92 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Da ere feil på ledningsnettet ELLER bremselysbryteren. Jeg tipper bryteren. Er såpass liten sjans at det er feil på selve ledningesnettet bakover der... hvordan kan jeg sjekke bryteren ? noen tips ?
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Den skal være festa i braketten som holderbremsepedalen. det er mulig du kan ta den av og prøve klemme den inn og se om bremselyset fungerer da. Hvis det fungerer da så ere bryteren. Men den koster 100kr på GS \ Schmiedmann da. Men du kan prøve den sånn.
can92 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 hva er navnet eller delenummeret på denne? s
can92 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 da er bryteren bestilt håper det er det som er problemet
killarinc Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Vil tippe at det ikke er bryteren da denne går bare på + sia og ikke på -. Vanskelig og få kortslutning da. Prøv heller og ta ut hele baklampene dine og se om det funker. Kan også være en feil på sensoren som sier til cruisen din at den skal slå seg av når du bremser.
can92 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Har allerede bestilt den .. :/ får se da, håper det er den, hvis ikke så prøver jeg det du prater om
Olelink Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 som killarinc nevner kan du prøve å plugge ut baklyktene dine og se om problemet fortsatt vedvarer. Kan være kondens i lykta som lager jordfeilen din. Prøvde du å plugge ut bremsekontakten å se om sikkringen ryker da ?
ZhilleN Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Det skal sitte en 15a sikring der, hva har du satt i?
can92 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Takk for svar! Jeg har satt inn en 15a sikring, og den ryker med en gang.. Men hvis du mener den kontakten som sitter over bremsepedalen, med bremsekontakt, så ja da går den ikke.. Men så fort jeg kobler den på å bremser så går den med en gang.. Skal prøve å ta av hele lyktene etterpå, og se om den fortsatt går!
can92 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Problemet lå i venstre ballong tok den med inn lot den stå oppo peisen 10 min, så funka alt som det skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå