*MrB* Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Vel, smak og behag. Jeg synes ikke den leppen passer overhodet. Det ser ikke ut som den passer rent fysisk en gang. Er liksom noe som ikke stemmer med linjene. Men "portene" i luftinntak er en stilig effekt da.
jakobm5 Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Vel, smak og behag. Jeg synes ikke den leppen passer overhodet. Det ser ikke ut som den passer rent fysisk en gang. Er liksom noe som ikke stemmer med linjene.Men "portene" i luftinntak er en stilig effekt da. okey smak å behag d men det er vell ikke så mange som ikke liker den leppa til haman da...den på den sorte er foresten orginal:)
Mfh-e39 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Jeg synes hamann leppa er nydelig pen jeg, men skal gå for disse i første omgang : Er ikke så UTROLIG mange som har de, hvertfall ikke som jeg har sett. Har netopp fått foliert taket mitt sort nå, også har jeg også ac bakrutesenker på, så da kan jeg da ha ac front splittere.,. Skal ikke ha noe ac logo i grillen slik som på bildet fordi nei.. hehe
mudbug Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Jeg har kjøpt rustfritt koppen. skjærer ut bunn. Jeg skal installere luft inntak når sommer kommer. Her er noen av bilder. Skal poste DIY.
Mfh-e39 Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Jeg har kjøpt rustfritt koppen. skjærer ut bunn. Jeg skal installere luft inntak når sommer kommer. Her er noen av bilder. Skal poste DIY.Rustfritt koppen? hva er det du har brukt sier du? disse så jo geniale ut! Jeg har kjøpt et slikt et på ebay, skal dele det i to og dreie endene tenkte jeg. Er 3,5"/89mm intercooler rør til et helikopter. men hva slags plate er det dere bruker til å feste det i? og hvorfor? Er det orginalegrillene som ikke er åpne der? på min fanger er hele rista åpen... Dumt å sette inni plastikk så det ser ut som en annen "fanger" Om dere ikke skjønner hva jeg mener se her: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... rains.html
mudbug Skrevet Mars 16, 2011 Skrevet Mars 16, 2011 Jeg har kjøpt rustfritt koppen. skjærer ut bunn. Jeg skal installere luft inntak når sommer kommer. Her er noen av bilder. Skal poste DIY.Rustfritt koppen? hva er det du har brukt sier du? disse så jo geniale ut! Jeg har kjøpt et slikt et på ebay, skal dele det i to og dreie endene tenkte jeg. Er 3,5"/89mm intercooler rør til et helikopter. men hva slags plate er det dere bruker til å feste det i? og hvorfor? Jeg har kjøpt en sånn. Du kan sjekke båtutstyr butikk i norge. http://www.iboats.com/Stainless-Steel-R ... _id.341913
jakobm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har kjøpt rustfritt koppen. skjærer ut bunn. Jeg skal installere luft inntak når sommer kommer. Her er noen av bilder. Skal poste DIY.Rustfritt koppen? hva er det du har brukt sier du? disse så jo geniale ut! Jeg har kjøpt et slikt et på ebay, skal dele det i to og dreie endene tenkte jeg. Er 3,5"/89mm intercooler rør til et helikopter. men hva slags plate er det dere bruker til å feste det i? og hvorfor? Er det orginalegrillene som ikke er åpne der? på min fanger er hele rista åpen... Dumt å sette inni plastikk så det ser ut som en annen "fanger" Om dere ikke skjønner hva jeg mener se her: http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... rains.html den plastikken du snakker om er jo en orginal e39 m5 insatts,,,så blir jo ikke mere riktig enn å bruke den vell var pene disse koppholderne men jeg tror rørene blir for lange til att du får på plass fangeren igjen om bilen har orginale kanaler for kjøling av bremser:)
Mfh-e39 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Orginal er den kansje, men fremdeles ikke pen mener JEG da... Skal ikke legge meg borti hva andre mener og liker. Smak og behag er noe man skal trå varsomt irundt. rørene blir 25cm og er bestillt på mål, jeg har de orginale bremseductene der, og det blir ca 2-3cm klaring mellom rør og ducter. Jeg tenkte først at rørene skulle passe inn i ductene, men så begynte jeg å tenke på stein, grus etc som vil bli "ledet" direkte inn i bremsene. Kansje ikke det beste valget. Får se hvordan de blir etter jeg har spent de opp i dreiebenken.
jakobm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Orginal er den kansje, men fremdeles ikke pen mener JEG da... Skal ikke legge meg borti hva andre mener og liker. Smak og behag er noe man skal trå varsomt irundt. rørene blir 25cm og er bestillt på mål, jeg har de orginale bremseductene der, og det blir ca 2-3cm klaring mellom rør og ducter. Jeg tenkte først at rørene skulle passe inn i ductene, men så begynte jeg å tenke på stein, grus etc som vil bli "ledet" direkte inn i bremsene. Kansje ikke det beste valget. Får se hvordan de blir etter jeg har spent de opp i dreiebenken. hehe ja det er sant men vist du skal ha den uten det tette partiet i endene så må du kjøpe uorginalt gitter i allefall:) har foresten ett liggende:) hvordan ble finishen på taket etter foliering?
jakobm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Orginal er den kansje, men fremdeles ikke pen mener JEG da... Skal ikke legge meg borti hva andre mener og liker. Smak og behag er noe man skal trå varsomt irundt. rørene blir 25cm og er bestillt på mål, jeg har de orginale bremseductene der, og det blir ca 2-3cm klaring mellom rør og ducter. Jeg tenkte først at rørene skulle passe inn i ductene, men så begynte jeg å tenke på stein, grus etc som vil bli "ledet" direkte inn i bremsene. Kansje ikke det beste valget. Får se hvordan de blir etter jeg har spent de opp i dreiebenken. hehe ja det er sant men vist du skal ha den uten det tette partiet i endene så må du kjøpe uorginalt gitter i allefall:) har foresten ett liggende:) hvordan ble finishen på taket etter foliering? en anen ting er jo hvordan du skal få festet traktene dine om du ikke skal ha den tette baksiden og nesten ikke anlegsflate,, skall ha ett bilde av en jeg hadde med sånne i...skal se om i finner det i løpet av helga å vise:)
Mfh-e39 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har grill uten de tette partiene, det rare er at fronten min er en orginal M5 front.... Go figure... Likeledes på en kamerat av meg sin 520, han har orgså orginal front, fortsatt uten tette partier. Men samme kan det være. Rør blir det Anleggsflate skal jeg få til, kan lime på en ring bakom med sika eller tec7, det er derfor jeg skal valse rørene, for å få en kant som skjuler ringen på baksiden, samtidig som jeg får noe å lime mot på begge sidene. Er jo også mulig å sveise inni en plastring å feste de i. Dette ser jeg ikke mørkt på. Bilde er veldig intr. Kunne tenkt meg å sett. Folieringen ble meget bra, eneste at jeg plutselig oppdaget en liten bulk i taket som jeg ikke hadde lagt merke til når det var sølvfarget. lite bilde av taket her Skal se om jeg får til et helhetsbilde når det engang blir temperatur til å vaske, er ikke mange mildværsdagene på Oppdal ennå serru.
jakobm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har grill uten de tette partiene, det rare er at fronten min er en orginal M5 front.... Go figure... Likeledes på en kamerat av meg sin 520, han har orgså orginal front, fortsatt uten tette partier. Men samme kan det være. Rør blir det Anleggsflate skal jeg få til, kan lime på en ring bakom med sika eller tec7, det er derfor jeg skal valse rørene, for å få en kant som skjuler ringen på baksiden, samtidig som jeg får noe å lime mot på begge sidene. Er jo også mulig å sveise inni en plastring å feste de i. Dette ser jeg ikke mørkt på. Bilde er veldig intr. Kunne tenkt meg å sett.Folieringen ble meget bra, eneste at jeg plutselig oppdaget en liten bulk i taket som jeg ikke hadde lagt merke til når det var sølvfarget. lite bilde av taket her Skal se om jeg får til et helhetsbilde når det engang blir temperatur til å vaske, er ikke mange mildværsdagene på Oppdal ennå serru. hehe ja våren lar vente på seg..er ikke mye bedre hær nede heller ja skall finne bilde i helga:) du vet ikke av interiør til e39 m helt baksete rygg vell? helst sport og skinn,,,ikke meningen å forurense tråden din:P kan ta d på pm ?
jakobm5 Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har grill uten de tette partiene, det rare er at fronten min er en orginal M5 front.... Go figure... Likeledes på en kamerat av meg sin 520, han har orgså orginal front, fortsatt uten tette partier. Men samme kan det være. Rør blir det Anleggsflate skal jeg få til, kan lime på en ring bakom med sika eller tec7, det er derfor jeg skal valse rørene, for å få en kant som skjuler ringen på baksiden, samtidig som jeg får noe å lime mot på begge sidene. Er jo også mulig å sveise inni en plastring å feste de i. Dette ser jeg ikke mørkt på. Bilde er veldig intr. Kunne tenkt meg å sett.Folieringen ble meget bra, eneste at jeg plutselig oppdaget en liten bulk i taket som jeg ikke hadde lagt merke til når det var sølvfarget. lite bilde av taket her Skal se om jeg får til et helhetsbilde når det engang blir temperatur til å vaske, er ikke mange mildværsdagene på Oppdal ennå serru. hehe ja våren lar vente på seg..er ikke mye bedre hær nede heller ja skall finne bilde i helga:) du vet ikke av interiør til e39 m helt baksete rygg vell? helst sport og skinn,,,ikke meningen å forurense tråden din:P kan ta d på pm ? di frontene som ikke har di tette er ikke org vertfall da i prøvde var på gs og såg delefilmen når i kjøpte den uorginale med lufting helt ut:) men nokk om det er fin denn med lufting også
Mfh-e39 Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Vet ikke av noe intr. sånn på stående fot. Du kan prøve på bruktbildeler.no eller finndel.no (samme side) Begynner å bli en del e39 på hoggeriene rundt omkring desverre. Er ikke så farlig med "forurensning" er ikke så "nazi" på forumtrådene, men mulig admin er det. Bare send pm om det er noe du lurer på. Godt mulig de som er åpne ikke er orginale, men ut ifra den linken jeg la ut var de solgt orginalt med helt åpent gitter på visse modeller i visse land.. Uten at jeg skal hverken bekrefte eller avkrefte det som står, er forholdsvis noob på bmw, har hatt en e36 før i et drøyt år, men har egentlig vært nissanmann i alle år tidligere. Litt mer ot: På min bmw er det montert noen led dioder i angeleyes'ene. Disse fungerer egentlig utmerket i skumring/mørket, men jeg kunne tenkt meg noe litt hvassere. har sett litt rundt , men stort sett finner jeg bare de jeg har fra før... Her er et bilde av en e39, noe slikt hadde vært konge, men dette er halo ultra bright ettermonterte ringer, noe som er uaktuelt iogmed aat jeg har orginale hella lykter med aut. høydejustering...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå