Rayen Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Heihei Etter mye om og men om at eg sku lage meg en tråd om bilen min så har det no blitt til at eg har bestemt meg for og lage en, hehe Bilen er nok helt sikkert kjent på Bimmers forumet for di fleste tenker eg, men har vert i mitt eie i 1 år. Et år hvor det ble litt fiasko og dyrt med motorras etter bare 2-3 dager på veien Fikk akkurat smakebiten på M etter vintern så røk den, etter 3 månder med mye styr og hjelp så ble det kjøpt inn en S38B38 93model fra koed og etter litt styr så ble det bil av den igjen og fikk no med meg Rudskogen juli og fikk prøvd meg på bane kjøring på Gatebil i september som også ble veldig vellykket Men nok om det, bilen har fungert utmerket etter motorbytte og her er litt info om bilen for di som ikke har sett den før Understell: KW 2 coilovers Brembo 4 stempla kalipere Black Diamond slissa/borra 330 skiver Powerflex foringer Felger/dekk: Schmidt PC line (3delte) 9 x18” & 10,5x18” Senter lakkert i custom sølv, samme som sideskjørt. 225/35-18 Dunloop SP 9000 235/35-18 Dunloop Sport Max Interiør: Strøkent M5 el.skinn m/mermory. Sort M5 tak M girkule m/lys Tonede vinduer Eksteriør: Daytona Violett Nederste del på front, hekk og sideskjørt er lakkert i en custom sølv farge. Hella sorte DE lykter m/xenon i nær & fjernlys Baklykter m/ sort blinklys 1995 mod M5 panser 1995 mod M5 grill 1995 mod M5 speil Rieger bakrute spoiler Ekte carbon BMW emblemer F&B Motor/drivverk/eksos: S38B38 K&N innsats filter m/modifisert luftfilter boks. Shortshift Katalysatorer er erstattet med 2 x 2,5” rør. Påsveisa endestusser. Noen bilder : Var også så heldig og fikk komme i Performace BMW Magazine, utgaven er i butikkene no og eg er veldig fornøyd med artikkelen Her er sidene : Ting som skal gjøres/er gjort: Lakke litt små dill etter Steinsprut osv fra sesongen som var Lakke opp deler på den nye motoren: Dette er under arbeid no Flere bilder kommer når eg får tilsendt alle bildene fra Performance BMW, imens er eg åpen for ris og ros Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ser helt fantastisk ut. Veldig badass dette bildet ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Ja, Kult bilde det på bryggen i Bergen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Rett og slett elsker den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ubeskrivelig deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520 turbo Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Tøft med ny tråd på denne! Hvorfor raste gamle motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Bare elsker denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Original M5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 heelt riktig e34! denne må du ta godt vare på! må ha meg en e34 m5 en gang ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Ai ai.. Denne var rett å slett nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Strøken denne her, helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 For en helt rå e34, dette må være den fineste og mest strøkne jeg noen gang har sett.. Trur du har valgt de 100% riktige felgene til denne bilen! Denne må du ta vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå