ChristerM Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Blir bra å få frem litt ekstra glans på søndag Raymond så får vi testet CG Lava i tillegg å se hvordan den fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hvor mye er bilen bilen senket ? Og hvilket senkesett \dempere har du på denne ?? NYDELIG bil !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Blir bra å få frem litt ekstra glans på søndag Raymond så får vi testet CG Lava i tillegg å se hvordan den fungerer! Må Bare nok en gang takke så mye for hjelpen men bilen SKINNER no og dette blir bare bedre og bedre Klarer ikke vente til første turen no Hvor mye er bilen bilen senket ? Og hvilket senkesett \dempere har du på denne ?? NYDELIG bil !!!!!! Takk Takk Nøyaktig hvor mye den er senket vet eg ikke men det er maks hehe.. bilen står på KW variant 2 coilovers og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 grommeste mellom de 7 fjell.. selge? Muligens i vår/ sommer en gang. Eg må nesten se det ann Dette ble jo knall!!! Skikkelig pent Gleder meg til å få mine "RS" på E30`n nå merker jeg! Takk Takk eg synes det ble rått. er fet i virkeligheten Skikkelig rå bil, blei bra med rs-ene! Takk Gjorde seg godt med RS'ene ja! Har alltid studert denne godt på treff, liker skikkelig fargen og hele pakka med felgene, senken og de slissa skivene! Men synes det er for mørkt soting på bakre sideruter.. Takker Synes selv det gjorde seg veldig med "BBS" på den Og kommer til og stille på våler treffet på gatebil med di på tenkte eg Angående sotingen så er eg enig med deg. Det er ikke det peneste men det går greit føler eg, så er har derfor ikke fjernet det. men sku vert slik som på fremrutene hele veien rundt Får se om eg gjør noe med det i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Da har M5en fått sett dagslys for første gang i 2012 og måtte jo ta et par bilder av den på nye sko Ris og ros motaes med takk No gleder eg meg virkelig til og starte sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 kjekke bilder virke heilt perfekt den bilen din... å 17" hjul gjør seg veldigt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Er det en e34 jeg virkelig kunne tenkt meg, må det være denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Strøkent!! :applause: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ser veldig bra ut Rayen, fint alternativ til Schmidt hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takker så mye folkens Eg synes det gjorde seg enormt og ble ganske kult med en helt annen vri. Tenkte og stille på våler treffet med disse på. et par små ting til eg har på listen no så er alt klart og på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 meget pen !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 meget bra med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 nydelig e34 du har der ass har du valsa bak forresten? jeg fikk lyst på bbs nå ja fikk lyst å skru ned høyden min endel også, og kanskje space ut litt. men subbing utgår... hvilket innspress har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 nydelig e34 du har der ass har du valsa bak forresten? jeg fikk lyst på bbs nå ja fikk lyst å skru ned høyden min endel også, og kanskje space ut litt. men subbing utgår... hvilket innspress har du ? Takk takk er ikke valsa noe serlig. er kun innerkant som er brettet inn. valse hjulbuer synes eg skjeldent blir pent. Eg har space disse 10 bak og 10 foran. då er di perfekt synes eg inpress er 15 foran og 20 bak subber aldri eg ikke på scmidtene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå