Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir bra å få frem litt ekstra glans på søndag Raymond :D så får vi testet CG Lava i tillegg å se hvordan den fungerer!

Må Bare nok en gang takke så mye for hjelpen men bilen SKINNER no :D og dette blir bare bedre og bedre :D Klarer ikke vente til første turen no :)

Hvor mye er bilen bilen senket ? Og hvilket senkesett \dempere har du på denne ?? NYDELIG bil !!!!!!

Takk Takk :D Nøyaktig hvor mye den er senket vet eg ikke men det er maks :P hehe.. bilen står på KW variant 2 coilovers og er veldig fornøyd med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grommeste mellom de 7 fjell.. selge?

Muligens i vår/ sommer en gang. Eg må nesten se det ann :P

Dette ble jo knall!!! Skikkelig pent :) Gleder meg til å få mine "RS" på E30`n nå merker jeg!

Takk Takk :D eg synes det ble rått. er fet i virkeligheten ;)

Skikkelig rå bil, blei bra med rs-ene!

Takk :D

Gjorde seg godt med RS'ene ja! Har alltid studert denne godt på treff, liker skikkelig fargen og hele pakka med felgene, senken og de slissa skivene! ;)

Men synes det er for mørkt soting på bakre sideruter..

Takker ;) Synes selv det gjorde seg veldig med "BBS" på den :D Og kommer til og stille på våler treffet på gatebil med di på tenkte eg :) Angående sotingen så er eg enig med deg. Det er ikke det peneste men det går greit føler eg, så er har derfor ikke fjernet det. men sku vert slik som på fremrutene hele veien rundt :) Får se om eg gjør noe med det i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye folkens :D Eg synes det gjorde seg enormt og ble ganske kult med en helt annen vri. Tenkte og stille på våler treffet med disse på. et par små ting til eg har på listen no så er alt klart og på stell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig e34 du har der ass :D

har du valsa bak forresten? jeg fikk lyst på bbs nå ja :D fikk lyst å skru ned høyden min endel også, og kanskje space ut litt. men subbing utgår... hvilket innspress har du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig e34 du har der ass :D

har du valsa bak forresten? jeg fikk lyst på bbs nå ja :D fikk lyst å skru ned høyden min endel også, og kanskje space ut litt. men subbing utgår... hvilket innspress har du ?

Takk takk :D

er ikke valsa noe serlig. er kun innerkant som er brettet inn. valse hjulbuer synes eg skjeldent blir pent. Eg har space disse 10 bak og 10 foran. :) då er di perfekt synes eg :) inpress er 15 foran og 20 bak :) subber aldri eg :D ikke på scmidtene heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...