Jokkke Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Rått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takker for posetive tilbakemeldinger nok en gang Bare og vente på skikkelig vår og sommer no så det kan kjøres igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Har aldri helt likt denne m5'n (tro det eller ei ), men ser nå at det var felgene sin feil Nå ser den helt perfekt ut med de nye felgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett03 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Dette er finsete e34en jeg vet om ! Ble bra med "BBS'ene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Har aldri helt likt denne m5'n (tro det eller ei ), men ser nå at det var felgene sin feil Nå ser den helt perfekt ut med de nye felgene!! Nei, det er lov og ha forskjellige meninger, Hehe Alle kan ikke digge schmidtene heller. Dette er finsete e34en jeg vet om ! Ble bra med "BBS'ene" Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 hvor kjøpte du skjermene dine? siden de er uten blink.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Denne er heeeelt perfekt!!! Ang. felgene, er ikke disse 18"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Fy faen for en perle av en bil du har! Håper å møte på denne en gang, på vei el treff:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Angående skjermene så er eg ikke sikker, da disse var slik når eg kjøpte den. Felgene er nok bare 17 men siden den er så lav og felgene brei så synes eg det ser bra ut, men seff vert rått om di var 18. Takker så mye all rosen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble bra det der.. Med BBS hjula ble den stilren og fin.. Med de andre Schmidt hjula var den RÅ.. Bra begge deler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 ja rått med begge deler... men med tanke på at da disse bilene kom elle egentli nå e28 serien kom så va jo bbs noe av det grommeste en fikk.. nei kjekt å ha to slike fete sett med felger så kan en skifte stil itte humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja synes også det er kult med begge settene, og da er jo det gøy og bytte litt i ny og ne Vurdert svart M embelm i grillen foran og kanskje bytte ut det bak med et svart også, tror folk om det ? har bare snust litt på ebay, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 blir ikke fint med emblem når du har bredfront, og personlig ville eg nok tatt vekk det bak også eller hatt et org merke, er vel e39 m5 merke bak der nå mener eg å huske, et sånt buet ett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ble bra med nye felgene ja, men jeg ble litt nyskjerrig på ascona`en i bakgrunnen der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå