Hopen Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Nydelig bil! Takk takk Hiver ut et par bilder fra garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Du får komme til Voss den 28 april og da slik at eg får studere gliset ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Du får komme til Voss den 28 april og da slik at eg får studere gliset ditt.. Ja, det er jo mulighet for det er jo ikke så langt unna. Er det BMWCCH sitt treff der oppe du tenker på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Gi meg en pm med en gang denne skal selges,,passer bra i samlinga denne og er strøken.. Kjenner til forige eier, å Ser ikke ut som Den får mindre pleie nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Grattis med forsiden på GS-katalogen. Lookin' good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Grattis med forsiden på GS-katalogen. Lookin' good! Takker så mye, har bare hørt at den er kommet der. Har ikke visst at den sku komme der engang før eg fikk telefon om at den var i Gs blade, Hehe.. Men det er jo seff stor stas har ikke sett det selv enda, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Gi meg en pm med en gang denne skal selges,,passer bra i samlinga denne og er strøken.. Kjenner til forige eier, åSer ikke ut som Den får mindre pleie nå Det kan eg gjøre vettu Torbjørn ha vert flink med denne og eg holder den svært godt selv så er absolutt et bra eksemplar vil eg tørre og påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Ja, da er det litt update Hentet meg ny bil på søndag forje helg E90 Og er utrolig fornøyd så langt, denne skal få litt små styling så tror det skal bli kult Også har eg fått tak i GS katalogen som M5en var utenpå som forside bilde og et bilde inni så det var jo ganske stas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Dårlig skanning men, bedre en ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Da kom det virkelig litt fin vær til Bergen denne helgen og da fikk jo M5en sin første vask i år og greide og somle med meg speilreflexen ut på fredags kvelden da vi tok og rånte litt etter gamelt Tar imot ris og ros men er ikke så flink med dette kamera da dette var forsåvidt min første gang så har bare knipsa fort og gale La bildene tale for seg, 2012 Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Flotters:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Steike for en flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Så deg ute å cruisa i Bergen her en dag ja! Flott M5! Mer info om e90'n??? Så ikke dum ut den! Går å vurderer E90 selv om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Denne er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå