KKME30 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 nydeli bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Slik e34 skal se ut. Blir ikke bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Helt fantastisk nydelig Raymond!! Takk for turen idag. Stund til jeg kommer til å glemme den hehehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0lan Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 FY fa.. førr en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Så deg ute å cruisa i Bergen her en dag ja! Flott M5! Mer info om e90'n??? Så ikke dum ut den! Går å vurderer E90 selv om dagen! Takk Har brukt den endel i det siste E90en er helt kanon, kjøpte den i påsken og er kjempe fornøyd, polerte den opp og monterte svart grill og carbon spilttere i helgen Bilen er full M sport 08 model som er gått 90 tusen,H&R sport fjærer, 318d som er 136hk og har bsr chip og ytter no 184hk og 370nm, kan absolutt anbefales, går faktisk godt kan se om eg få hevet ut et bilde av den her Ellers takk for posetive tilbakemeldinger det er alltid kjekt ChristerM: hehe, viktig at du får se at det funker vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hehehe, det kan du trygt si. Smiler enda eg hehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Drømmebilen:-) heilt perfekt... Må bare spør, Hvor fikk du de bbs merkene på felgkanten fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Ser bra ut, men klarer du ikke å få bilen lavere foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hehehe, det kan du trygt si. Smiler enda eg hehehehehehe Høres bra ut Drømmebilen:-) heilt perfekt... Må bare spør, Hvor fikk du de bbs merkene på felgkanten fra? Takk takk bbs merkene handla eg på ebay Ser bra ut, men klarer du ikke å få bilen lavere foran? Takk for det, kan vel få den enda litt lavere men det går ikke Ann og bruke den då, bunnpannen ligger jo nesten i veien slik den er no. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 så deg faktisk i dag på lagunen. jeg ragget rundt i impala:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 så deg faktisk i dag på lagunen. jeg ragget rundt i impala:P Ååå, ja var ute endel igår Møte deg i helgen i helldalen med e90en på fredagskvelden blinket med blinklyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 flott bil men ser ikke greia med å ditche schmidt hjula for fake RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 flott bil men ser ikke greia med å ditche schmidt hjula for fake RS Hehe, er ikke lenge til schmidtene kommer på igjen tror eg Dette var jo som sagt bare for og få en liten vri også hadde eg ikke 20-30k til overs for og "teste" noe annet en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå