paukri Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 nydelig bil!! Takk takk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 må si du og "tarjei bmw" har de feteste e34'ene jeg har sett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 må si du og "tarjei bmw" har de feteste e34'ene jeg har sett!! Der er jeg veldig enig haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 så deg faktisk i dag på lagunen. jeg ragget rundt i impala:P Ååå, ja var ute endel igår Møte deg i helgen i helldalen med e90en på fredagskvelden blinket med blinklyset Der med heldalen? Mente jeg så en som blinket med blinklyset.. var på vei på hytten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 så deg faktisk i dag på lagunen. jeg ragget rundt i impala:P Ååå, ja var ute endel igår Møte deg i helgen i helldalen med e90en på fredagskvelden blinket med blinklyset Der med heldalen? Mente jeg så en som blinket med blinklyset.. var på vei på hytten da. Ja møte deg i svingen der med frank mohn må si du og "tarjei bmw" har de feteste e34'ene jeg har sett!! Der er jeg veldig enig haha Kan være enig i det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 strøkent desidert strøkent fikk litt sjokk at det var denna som va avbildet i gs katalogen på en god måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 strøkent desidert strøkent fikk litt sjokk at det var denna som va avbildet i gs katalogen på en god måte Takk takk Ja, det var ganske stas og komme med den på første siden Merker at det kommer til og bli litt tungt og kvitte seg med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Dim er det på dissa rs felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Dim er det på dissa rs felga? Er nok bare 17 8,5x17 foran og 10x17 bak et 15 og et 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 skal du lufte denne på eikås imorgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Hvor har du fått tak i de BBS klistermerkene hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 skal du lufte denne på eikås imorgen ? Ka skjer på eikås ? tror ikke eg kommer til og kjøre då, hehe Hvor har du fått tak i de BBS klistermerkene hen? Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Takk takk Ja, det var ganske stas og komme med den på første siden Merker at det kommer til og bli litt tungt og kvitte seg med den. Vil tro at du var i ekstase heh Den vil jeg også tro får satse den kommer i gode hender om den skulle selgest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja sånne ting er jo ikke alltid like enkelt og få oppleve så eg er ganske fornøyd håper virkelig neste mann tar vare på denne like godt som meg og forje eier kan si det at den kommer snart for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå