Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags replica er det? Lignet veeeeeldig på mine. Bare at mine er et15 bak også. Men hvis du har 215/40 og 235/40 bak vil ikke det gjøre at dekkene dine foran er mye mindre?

Har selv 205/45 og 235/40 bak, rullediametern ble helt lik og strekket likt foran og bak også.

og ikke minst, FY FAEN for en jævlig fin bil du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- credz poeng for det her Raymond.........

:D

Hva slags replica er det? Lignet veeeeeldig på mine. Bare at mine er et15 bak også. Men hvis du har 215/40 og 235/40 bak vil ikke det gjøre at dekkene dine foran er mye mindre?

Har selv 205/45 og 235/40 bak, rullediametern ble helt lik og strekket likt foran og bak også.

og ikke minst, FY FAEN for en jævlig fin bil du har!

Synes ikke mine ser så forsjjelige ut :) synes det ble veldig bra :)

Mine felger er kjøpt på BM autosport :)

Takker så mye..

Ellers update kan eg si at det har vert MASSE styr den siste tiden for og få alt opp og gå til gatebil til helgen..

Har fått fikset noe små lakk greier, og fått shinet og polert endel til vårmønstringen som eg rakk heldigvis :) Også har eg fått byttet noen slite deler på mellomakslingen, krysset ut som går inn på diffen bak, vet ikke helt hva det heter men fikk fikset dette og litt annet plukk på fredagen og då kom det en lyd i bilen etter dette :( Viser seg at mest sannsynlig har mellomakselopplagringen røket og må ned igjen med alt :( Men skal dette i kveld og håper det er den sånn at den er klar i kveld for gatebil! då er også alt på bilen på stell! så krysser fingrene for dette..

Mangen her som skal på våler? Eg gleder meg hvertfall og tenkte og stille ut bilen på fredag og lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangen her som skal på våler? Eg gleder meg hvertfall og tenkte og stille ut bilen på fredag og lørdag :)

Jeg skal på Gatebil fra Torsdag til Søndag :)

Nice :-) mulig og få seg noen runder i touringen då? Lurer på hvordan din er med 6 Trins og annen utveksling... Hehe

Hvis du har bytta kryss i mellomakslingen så bør den balanseres etterpå... Det gjør de hos Powertrain i Bergen.

Har ikke bytta krysset har byttet lageret på mellomakslingen i kveld siden det sang sånn så no er alt på stell og klar for Våler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er bilen klar for våler :) og etter MYE om og men så vurderer eg no og faktisk selge bilen.. så om noen sku være intressert så tar vi dette gjerne over PM:) Bilen blir og se på utstillingen på gatebil på våler fredag og lørdag og havner nok på finn over helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en kanon helg over på Våler :-) bilen stod og skinte på utstillingen hele helgen og eg fikk 3 plass for Bmw :-) fornøyd med dette da det var masse bra biler, hiver ut noen bilder imorgen..

Bilen vurderes jo som sagt for salg og setter prisen til 240k/bud føler dette ikke er noe mann kommer over hver dag og di som bare skal syte på det trenger ikke kommentere :-) di som vil ha mere info kan bare ta kontakt på pm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å klaske i gang med E39 M5 når bilen blir solgt da :D

Gratulerer så mye med 3. plass! Sinnsykt bra! Selv med BBS'ene :D

Takker så mye :-) alltid kjekt og vinne noe..

E39 M5 har eg veldig lyst på men tror nok ikke pengene strekker til, har en liten annen plan på lur etter E34en blir solgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...