Rayen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 E28 er jo ikke så lett og oppdrive akkurat, hehe.. Her er et par bilder fra Utstillingen Det ble 3 plass på BMW, Fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg såg denne bilen på Vårmnstringen ved Lagunen. Meget flott bil, men det var en del swirls i lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg såg denne bilen på Vårmnstringen ved Lagunen. Meget flott bil, men det var en del swirls i lakken... hehe, eg vet.. dreit meg ut på noe små polering her og der etter noen striper som kom Men det ble faktisk fikset for veldig kort tid siden så no er den på stell igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Fantastisk bil! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Feit bil, dritfeit faktisk! Men tror du hadde hoppet en plass opp med schmidtene istedenfor "bbs'ene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Tittet litt på denne i helga, meget grom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Tittet litt på denne i helga, meget grom!! Tusen takk Feit bil, dritfeit faktisk! Men tror du hadde hoppet en plass opp med schmidtene istedenfor "bbs'ene" Takker så mye ja, vurderer og hive di på igjen snart litt hehe Bilen havnet på finn igår då, så er bare og handle no folkens 240k/bud http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35185565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Selges uten gofelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Selges uten gofelgene? Kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 tittet ganske mye på den her i helga, var kjempe fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 tittet ganske mye på den her i helga, var kjempe fin Takk Takk ja, den er like bra som den er på bildene om ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Kan skrive under på at bilen er ekstremt strøken. Helt latterlig bra holdt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 eikås på søndag kan eg få lufte den en tur utpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Ser deg på nesttun og av til rimelig flott bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå