Gå til innhold

BMW E34 M5 3,8 Solgt...

Rayen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 412
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan gå god for at jacob sin e39 er sykt pen!!! Kunne godt tenkt meg denne selv men passer så dårlig nå :-(

Løp og kjøp ;-) så ordner det seg for alle her :-) Hehe.. Meget fin stw men er ikke akkurat det eg er ute etter i snakkende stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for E39 M5 jeg, Raymond :)

Ja, det har eg veldig lyst på etterhvert..

Holder forresten på og endre endel i garasjen no og fikser opp litt mere :-) blir ganske fint der no etterhvert så ikke vert feil med nytt prosjekt då viss e34en blir solgt..

E39 M5 hadde vert saker då :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder forresten på og endre endel i garasjen no og fikser opp litt mere :-) blir ganske fint der no etterhvert så ikke vert feil med nytt prosjekt då viss e34en blir solgt..

Sweeet! Plass til p hive inn bilen min der så jeg får polert opp Panseret og bagasjerommet da igjen hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeet! Plass til p hive inn bilen min der så jeg får polert opp Panseret og bagasjerommet da igjen hehehe.

Det kan nok la seg ordne ja.. Må bare bli ferdig først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått to nye bytteforslag, et i e30 m3 som eg venter på bilder av, og et tilbud om 330cd e46 2005 model som ser veldig bra ut egentlig og han virker veldig interessert i M5en så får se ka det blir til no.. Kjenner det ikke blir så enkelt og si farvel til denne bilen :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e d montert orginale ac rennesport 1 i 8,5 og 10 .18 :)

Sikkert Nice, men eg er nok dessverre ikke interessert i e39en din no, så må takke nei.. Men ser ut som at bilen ryker no uansett snart vis eg klarer og gjennomføre et salg.. Kommer til og savne denne bilen her mye.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...