zantrix Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Da er det bare timer igjen, til denne er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Da kan vel i grunn denne tråden gå i stillhet bilen ble solgt idag og det var en tungt syn og se den forsvinne menmen den har fått seg ny eiger og det lover bra for eg håpe eg kommer nok med ny tråd når det blir ny bil kanskje.... MMMMMMM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 haha. blir slitte kanter på setene nå da : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Kan vel nevnes at den nye eieren er tykk. kan vel og nevnes at det var usaklig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Ble den solgt m schmidt felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Blei solgt med schmidt felgane ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Kan vel nevnes at den nye eieren er tykk. kan vel og nevnes at det var usaklig +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Bilen ble solgt med begge sett felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå