nonya Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 har en 92 318is som fjusker ille når den begynner og bli varm, og fortsetter og fjuske når den har drift temp. den går helt rent når jeg har full gass på den, mn på jevn gass og på tomgang, er den helt forjævli. en sjelden gang er den helt normal, går klokke rent. noen som har noen tanker om dette? har byttet lmm, ( hadde en liggende, mn vet ikke om den er 100%) byttet plugger, ( var fin farge på di gammle, mn byttet alikevell) tviler litt på at det er lambda`n, fordi den var ny da jeg byttet eksosanlegg( mn kan jo ha gått alikevell)
Tronstad Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 høres veldig ut som lambda, hadde samme problemet på min 318 en gang i tida, funker fint på kald motor, og den stoppet på tomgang og i mellom girskifter etterhvert tilogmed ! billig og lett og bytte, bare dra på skroten og få lånt en og prøv for eksempel om du har mulighet så sparer du litt penger om det ikke er det heller !
hao Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Koble av lamda og se om det er forskjell. Er det det tyder det på at lamda fungerer
sberget Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 Vi tok diagnose på denne ikveld, og på den kom det ut at lmm ikke var bra, fikk ikke noe på lambda. Men kan jo seff hende at det er den fordi, men som sagt, diagnosen viste ikke dette
Till Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/ Denne pleide eg og gjøre med jevne mellomrom, spesielt kn filtre tetter lmmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå