Johnny.fjetland Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hei alle sammen. Er det mulig å bytte ut vindusvisker armene på min E39 slik at jeg kan kjøpe vindusvisker på andre steder enn Jæger samt de nye viskerene som er som bare en lang gummi visker??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Det har vært diskutert på internett, jeg har også undersøkt dette, men det var ingen som hadde noen løsning på det. Såklart, det går nok an, men du må nok produsere/modifisere begge armene selv. Vindusviskere kan du kjøpe fra hvor som helst. Det eneste som må stemme er lengden, stort sett da. Bosch, trico, biltema, champion, SWF, er alle sammen viskere som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Gå på side 94 i biltemakatalogen Der er viskeren du ser etter med varenr 58-240 til 58-249. Ville sjekket disse - skal gå til BMW iflg dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Hvist viskerbladene blir rengjort med for eks rødsprit, spylevæske eller noe lignende med jamme mellomrom så holder bladene i flere år. Stort sett asfalt partikler som legger seg på bladene og lager "striper" på rutene. Tørk over viskerbladene med en klut dynket med rødsprit og de blir som nye igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Takk nimitz... det var en fin ting å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hei Leo Jeg har vært å sjekket med Biltema, men de passer ikke. Jeg har hørt at det eneste stede en kan få kjøpt viskere er hos Jæger. Takker også nimitz for gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 OK da er det vel bare for de som har festet klart da eller som E6x ? Da er det vagt beskrevet i katalogen og av betjeningen der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Enig med deg. De helt nye viskerene som jeg er på jakt etter. legger ved et bilde. Jeg var å snakket med biltema og de sa at siden jeg hadde den tynne armen så ville ikke de passe, men at jeg måtte gå til Jæger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå