Peak Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Tror nok det er litt høyt ja, mellom 90 og 100 kan du fint få for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Oki. Da beholder jeg nokk bilen og bruker den til vinter bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Da blir bilen beholdt som vinter bil... Det ble min første og siste bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Siste? why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Bilen faller jo over 20000 kr i pris i året. Den bruker nesten like mye bensin som volvoen min med over 300 HK og turbo. Og blir nesten frakjørt av en golf 4 1,6... Er drit dyre deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Sier seg selv når du kjøper facelift 520 stasjonsvogn med automat Er desverre lite ettertrakta biler og går lite bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Derfor blir det fin vinter bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Må Bort.. Bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ingen som vil ha Strøken BMW?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå