MortenNilsen89 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Som topicen sier, noen som vet hva som skjer der? Bestilte en radiator som dem hadde inne til min E34 518i, det tok 5 dager før den ble sendt.. Å etter noen dager etter at jeg hadde fått den skulle jeg sette den inn for å få gjort klar bilen til en tur, da viser det seg at radiatoren er defekt! Den lakk fra nederste del av tanken å var tett igjennom, fikk ikke varme inn i bilen heller. (Skifta termostat rett før jeg skifta radiator å den funka da så det er ikke den) Sendte dem en mail den 12.02.11 for å høre om jeg kunne få bytta den siden den var defekt, fortsatt ikke fått svar. Begynner å bli litt frustrert for jeg har ingen bil akkurat nå. :/ KAN sette inn den gamle radiatoren men den lekker ut all frostveska iløpet av 1-2 dager. (Ganske stor lekkasje) Begynner å bli ganske fortvila siden jeg som alle andre her er avhengig av bil (Bor midt i skogen) Så er det noen som vet hva som skjer der? Mvh Morten Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Hvor bor du og hvilken GS butikk var du i kontakt med? Har de det travelt så er mail sisteproiritet, etter telefoner og kunder i butikken. Anbefaler deg å ringe de. Har de sendte deg en defekt vare så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at de vil ordne opp. Det er en seriøs butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ring inn til de og ta kontakt. Mail er alltid siste pri hos firmaer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg har hatt daglig kontakt med noen av de hos GS, så det er bare å prøve igjen Kan være mailen har blitt oversett også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen89 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg bestilte radiatoren via nettbutikken.. Men ja jeg får prøve å ringe dem, er nok som dere sier at det er mye for dem å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå