Erebus Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 . Cayman R har imidlertid en mekanisk differensialsperre... Har Cayman R diffsperre? what the hell... da stiller jo saken seg litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 edit: Fant ut at alle Caymans har vært tilgjengelig med LSD siden Gen2... det er dog ikke snakk om en "ordentlig" en... crappy LSD =\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 edit: Fant ut at alle Caymans har vært tilgjengelig med LSD siden Gen2... det er dog ikke snakk om en "ordentlig" en... crappy LSD =\ Korrekt, men Cayman R har en ordentlig mekanisk sperrediffernsial... jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 men jeg hadde nok fremdeles foretrukket en pent innkjørt ( 20.000ish km) 997 GT3 til samme pris fredrik...gjerne i rød =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 men jeg hadde nok fremdeles foretrukket en pent innkjørt ( 20.000ish km) 997 GT3 til samme pris fredrik...gjerne i rød =) Helt klart... 997 GT3... indischrot... mmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Noen som har specs og godt lese stoff om 333i? Faktisk ikke hørt om :$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 333i er en Sør-Afrikansk versjon som du finner info om på Google. Personlig er det MANGE biler jeg savner i Norge. For eksempel Holden har jo noen festlige bakhjulstrekkere. Kunne tenkt meg en Ute SS (6-liter V8er) som gårdstraktor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Noen som har specs og godt lese stoff om 333i? Faktisk ikke hørt om :$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 enig med Gunnar! Holden er grisegromt! Commodore f.eks kan bli grisegrom, samme med Ute'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 ble visst porsche tråd detta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hva slag bil skulle du gjerne ha sett i Norge da Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 De jeg ville sett har jeg allerede sett Soarern har jeg hatt (Lexus SC400) som er nevnt tidligere her..utenom det er jeg faktisk fornøyd med utvalget av biler her...Er vel heller økonomien som setter en stopper for bilutvalget...Alt kan importeres om man vil bruke masse penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Ikke drep meg.. Men jeg ble litt glad i denne, den er kul.... 4cyl 2liter 265hk 0-100 5sek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 den var RÅ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Får man kjøpt den Nissan over disk da ? Den var tøff ja. Hva heter den egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå